داینامیک ناچ اپل در یک ویدیوی مفهومی دیده شد

یک ویدیوی مفهومی در مورد کاربردهای نرم افزاری داینامیک ناچ منتشر شده که ویژگی های این بریدگی پویا را نمایش می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در محصولات اخیر خود با کاهش فضای مورد نیاز برای دوربین سلفی و فیس آیدی، بریدگی کپسولی شکل داینامیک آیلند را به گوشی های […]

یک ویدیوی مفهومی در مورد کاربردهای نرم افزاری داینامیک ناچ منتشر شده که ویژگی های این بریدگی پویا را نمایش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در محصولات اخیر خود با کاهش فضای مورد نیاز برای دوربین سلفی و فیس آیدی، بریدگی کپسولی شکل داینامیک آیلند را به گوشی های آیفون اضافه کرد.‌ اکنون ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که نشان می دهد احتمالا در آینده با کانسپت تازه ای برای گوشی های آیفون به عنوان داینامیک ناچ روبرو خواهیم بود. در این ویدیو نشان می دهد داینامیک ناچ یا بریدگی پویا به کاربردهای مشابه داینامیک آیلند مجهز است.

گریک فدریکی رییس بخش مهندسی نرم افزار در اپل در این مورد می گوید: داینامیک آیلند از زمان آیفون ۱۰ تاکنون یکی از بزرگترین تغییرات در iOS محسوب میشود. همچنین این حفره با انیمیشن های این سیستم عامل هم‌خوانی داشته و باعث افزایش جذابیت تجربه کاربری میشود. گوشی های آیفون امسال نیز همراه با جزیره پویا بوده اند. حتی این طراحی در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل نیز مورد استفاده قرار گرفت.

با توجه به برنامه ریزی های اپل و تصمیمات این شرکت در مورد داینامیک آیلند، استفاده از پروژه داینامیک ناچ در آینده ای نزدیک بعید به نظر می رسد. همچنین برخی شایعات از تبدیل داینامیک آیلند کپسولی شکل به دایره خبر داده اند. علاوه بر آن، اپل در آیفون های پرو قابل عرضه در سال ۲۰۲۷ از دوربین زیر صفحه نمایشگر استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال