هدف اپل در سال ۲۰۲۲ تولید 220 میلیون آیفون خواهد بود

هدف گذاری اپل در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد حدود ۲۲۰ میلیون دستگاه آیفون در سال تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تحلیل بلومبرگ اپل امسال حدود 220 دستگاه آیفون برای تولید آماده می کند. البته این میزان تقریباً با هدف گذاری این شرکت در سال گذشته […]

هدف گذاری اپل در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد حدود ۲۲۰ میلیون دستگاه آیفون در سال تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق تحلیل بلومبرگ اپل امسال حدود 220 دستگاه آیفون برای تولید آماده می کند. البته این میزان تقریباً با هدف گذاری این شرکت در سال گذشته تفاوت چندانی نکرده است. علت آن نیز بروز مشکلات زنجیره تامین و پیش‌بینی تقاضای فراوان برای آیفون ها در پاییز امسال است. به علت تغییرات بسیار در گوشی های آیفون 14 احتمالا این گوشی فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

 هدف گذاری اپل برای تولید ۲۲۰ میلیون آیفون توسط تامین کنندگان نیز تایید شده است. البته انتظار می رفت تعداد آیفون های تولیدی امسال را افزایش دهد زیرا در نسل جدید آیفون تغییرات ایجاد شده و احتمالاً این دستگاه با استقبال گسترده تری مواجه خواهد بود. اما برنامه ریزی های اپل نشان می‌دهد تعداد آیفون های تولیدی این شرکت در سال ۲۰۲۲ تغییر نکرد و این شرکت حتی برای تولید این تعداد از گوشی و رسیدن به حجم عرضه محصولات به سطح تقاضا نیاز به رفع مشکلات بسیاری دارد. در حال حاضر نیز برخی محصولات شرکت مانند مک های جدید در تولید مشکل دارند و کاربران پس از چند هفته سفارش می توانند کالا دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال