ایده اپل برای کنترل محصولات با کمک ژست‌های حرکتی

پتنت جدید اپل حکایت از تلاش این شرکت برای دست یافتن به رویای دیرینه این شرکت دارد. مدت هاست این شرکت تلاش دارد تا حلقه هوشمندی بسازد تا بتواند از طریق آن و با کمک ژست های حرکتی دیگر محصولات اپل را به کنترل کاربر درآورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل […]

پتنت جدید اپل حکایت از تلاش این شرکت برای دست یافتن به رویای دیرینه این شرکت دارد. مدت هاست این شرکت تلاش دارد تا حلقه هوشمندی بسازد تا بتواند از طریق آن و با کمک ژست های حرکتی دیگر محصولات اپل را به کنترل کاربر درآورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Apple Insider، اخیرا اپل پتنت جدیدی را ثبت کرده که می توان با کمک آن وسایل الکتریکی را کنترل کرد. این پتنت پیش از این نیز در سال 2015 ثبت شده بود اما اکنون باردیگر با جزئیات متفاوت و بصورت بی سیم مشاهده شده است. در این پتنت که اپل رینگ (Apple Ring) نام دارد صفحه لمسی مشاهده می شود که نشان می دهد این حلقه می تواند با ژست های تعریف شده به سمت هدف، آنها را کنترل کند.

اپل در توضیحی برای استفاده از این حلقه هوشمند، اهدافی مانند کنترل دستگاه ها در خانه هوشمند، کنترل کامپیوتر و یا در وسائل پزشکی را برای آن نام برده است. بسیاری از محققان معتقدند که این حلقه در کنترل اپل واچ نیز استفاده خواهد شد. زیرا در این ساعت ها امکان تغییر و استفاده از ژست های حرکتی وجود دارد. در این پتنت احتمال استفاده از تراشه U1 اپل وجود دارد. با استفاده از این تراشه می توان با نشانه گرفتن آیفون به سمت آیفون دیگر آن را در بالای  AirDrop نمایش داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال