ادامه سرمایه گذاری های اپل در شرکت کورنینگ

شرکت اپل قرار است این بار 250 میلیون دلار دیگر در کورنینگ سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت برای اپل است.  شرکت کورنینگ ساخت شیشه های آیفون ، آیپد و اپل واچ را بر عهده دارد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اپل […]

شرکت اپل قرار است این بار 250 میلیون دلار دیگر در کورنینگ سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت برای اپل است.  شرکت کورنینگ ساخت شیشه های آیفون ، آیپد و اپل واچ را بر عهده دارد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، اپل این مبالغ را از صندوق تولیدات پیشرفته اپل (Advanced Manufacturing Fund) پرداخت میکند. برنامه اپل برای تحقیق و توسعه و ساخت مواد جدید و همچنین ساختار ویژه ای برای شیشه ادامه دارد. این اقدام در جهت ادامه سیاست های سرمایه گذاری و تولید محصولات این شرکت در کشور آمریکاست.

همکاری اپل و کورنینگ از سال 2017 شروع شده و این سرمایه گذاری ها به ایجاد حدود 1000 شغل منجر شده است. اپل در شیشه آیفون‌های ۱۱ از ساختاری استفاده کرده که باعث شده آن به محکم‌ترین شیشه در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

اپل گفته است که تا کنون بیش از یک میلیارد دلار صرف تحقیق و افزایش کیفیت و مقاومت شیشه های کورنینک کرده است و قرار است این مبلغ افزایش یابد. بخش دیگر سرمایه گذاری های اپل مربوط به شرکت فینیسار (Finisar) می‌شود که در زمینه توسعه تکنولوژی‌های Face ID و قابلیت ایموجی فعالیت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال