iOS 8.3 برای تمامی دستگاه‌های اپل منتشر شد

بعد از انتشار نسخه‌های متعدد بتا برای توسعه دهندگان و همچنین 4 نسخه برای کاربران، اپل نهایتا نسخه‌ی 8.3 از سیستم عامل خود را برای دستگاه‌های این شرکت نهایی کرده‌ است. حالا این نسخه از iOS به زودی برای دستگاه‌های اپل منتشر می‌شود.

بعد از انتشار نسخه‌های متعدد بتا برای توسعه دهندگان و همچنین 4 نسخه برای کاربران، اپل نهایتا نسخه‌ی 8.3 از سیستم عامل موبایل خود را برای دستگاه‌های این شرکت نهایی کرده‌ است و این نسخه از iOS به زودی برای دستگاه‌های اپل منتشر می‌شود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه از iOS می‌توان به رفع بسیاری از باگ‌ها به همراه اضافه شدن شکلک‌های جدید (emoji) نام برد. پشتیبانی از سیستم CarPlay به صورت وایرلس، تایید دو مرحله‌ای اکانت‌های گوگل و فعال شدن سیستم Apple Pay برای شبکه‌ی UnionPay کشور چین از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌باشد.

تعدادی از برنامه‌های اپل نیز آپدیت جزئی را دریافت کرده‌ و دچار تغییراتی شده‌اند. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به Passbook, Messages, و Photos اشاره کرد. به سرویس صوتی Siri اپل نیز چندین زبان مختلف اضافه شده و همچنین با استفاده از این سرویس امکان برقرای تماس تلفنی از طریق اسپیکر گوشی نیز فراهم شده. با این آپدیت شما می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را بدون وارد کردن پسوورد اپل دانلود کنید.

همانطور که می‌دانید آپدیت‌های گذشته‌ی اپل برای این سیستم عامل قابلیت پشتیبانی از Apple Pay و همچنین ساعت‌هوشمند اپل را فراهم کرده بود. حالا این آپدیت هم با ویژگی‌های جدید خودش به زودی در دسترس قرار می‌گیرد و گفته می‌شود اپل هم اکنون در حال کار کردن بر روی نسخه‌ی 8.4 iOS می‌باشد تا سرویس استریم آنلاین موسیقی خود را به آن اضافه کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال