تنها در عرض 9 روز، بیش از 40 درصد از کاربران محصولات اپل، سیستم‌عامل دستگاه خود را به آخرین نسخه شiOS ارتقا دادند

آخرین نسخه‌ از سیستم‌عامل iOS، نه روز پیش منتشر شد و علت اصلی عرضه‌ی آن نیز برطرف کردن باگ‌های موجود و همچنین معرفی سرویس پخش موسیقی Apple Music بود. پس از انتشار رسمی iOS 8.4، تمامی تلفن‌ها و تبلت‌های که از نسخه‌های iOS 8.x استفاده می‌کردند قادر بودند تا این بروزرسانی را دریافت کنند. حالا […]

آخرین نسخه‌ از سیستم‌عامل iOS، نه روز پیش منتشر شد و علت اصلی عرضه‌ی آن نیز برطرف کردن باگ‌های موجود و همچنین معرفی سرویس پخش موسیقی Apple Music بود. پس از انتشار رسمی iOS 8.4، تمامی تلفن‌ها و تبلت‌های که از نسخه‌های iOS 8.x استفاده می‌کردند قادر بودند تا این بروزرسانی را دریافت کنند.

حالا و پس از گذشت 9 روز از عرضه‌ی iOS 8.4 و با اینکه این ویرایش، نسخه‌ای جدید از این سیستم‌عامل نبود و یک بروزرسانی فرعی به حساب می‌آمد، هم‌اکنون در بیش از 40 درصد از تمامی آیفون‌ها و آیپدها قرار گرفته است. همچنین امکان بروزرسانی به iOS 8.4 برای تقریبا تمامی محصولات اپل حتی گوشی iPhone 4s وجود دارد.

شاید تلاشی که کمپانی اپل برای توسعه‌ی Apple Music داشته، سبب شده باشد تا بسیاری از افراد بخواهند برای استفاده از سرویس شرکت محبوبشان، سیستم‌عامل خود را بروز کنند. اما تصور می‌کنید که این سرویس جدید تا چه اندازه می‌تواند در برابر سرویس‌های مشابهی همچون Spotify و Google Play Music موفق ظاهر شود. همانطور که می‌دانید، این دو سرویس علاوه بر اینکه کاربران زیادی دارند، از تجربه‌ی بسیار خوبی در این زمینه برخوردار نیز می‌باشند. به تازگی تیز Spotify از اپل به خاطر استفاده از طرح‌های مشابه شکایت کرده است.

با این حال برای مشاهده شکست و یا موفقیت Apple Music، چاره‌ای جز انتظار داریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال