احتمالا آیفون ۱۳ اپل مجهز به وای فای 6E خواهد بود

خبر های مربوط به معرفی گوشی های سری آیفون ۱۳ پیش از تولید این محصول مورد توجه همگان قرار گرفته است. با اینکه هنوز اپل تصمیمی برای معرفی گوشی های سری آیفون ۱۳ نداشته اما خبرهای زیادی در مورد بهبود عملکرد نسل جدید آیفون ها و استفاده از وای فای 6E در آن منتشر شده […]

خبر های مربوط به معرفی گوشی های سری آیفون ۱۳ پیش از تولید این محصول مورد توجه همگان قرار گرفته است. با اینکه هنوز اپل تصمیمی برای معرفی گوشی های سری آیفون ۱۳ نداشته اما خبرهای زیادی در مورد بهبود عملکرد نسل جدید آیفون ها و استفاده از وای فای 6E در آن منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در خبرهای منتشر شده توسط یک تحلیلگر مالی در بارکلیز اعلام شده احتمالا اپل در سری آیفون ۱۳ از وای فای 6E استفاده خواهد کرد. همچنین تولید چیپ مربوط به آن را نیز شرکت Skyworks بر عهده خواهد داشت. عملکرد وای فای 6E بسیار بالا تر و قدرتمندتر از وای فای 6 کنونی است.

تفاوت وای فای 6E با وای فای 6 در نرخ بالاتر انتقال داده در باند ۶ گیگاهرتز است. در واقع وای فای نسل جدید به کاربران امکان می‌دهد تا از برنامه های واقعیت مجازی و یا واقعیت افزوده با پهنای باند بالاتر استفاده کنند. همگی آیفون های سری ۱۱، ۱۲ و همچنین آیفون های سری SE از وای فای 6 پشتیبانی میکنند. این احتمال وجود دارد که اپل در نسل جدید از وای فای 6E استفاده کند. پیش از این تحلیل گران پیش بینی کرده بودند که اپل در آیفون SE در سال ۲۰۲۱ تغییراتی را اعمال نخواهد کرد. در حالی که در گزارش های منتشر شده درباره آیفون SE شاهد تولید این آیفون با نمایشگرهای 5.5 و ۶.۱ اینچی هستیم. مینگ- چی کو نیز پیش بینی کرده بود آیفون اس ای جدید با پنل بزرگتر در سال میلادی 2021 عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال