آیفون ۱۵ اپل دارای لبه های گرد و از جنس تیتانیوم خواهد بود

رندرهای منتشر شده از گوشی آیفون ۱۵ پرو نشان می دهد وجود لبه های گرد در این دستگاه صحت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا طرح مفهومی مربوط به آیفون 15 پرو منتشر شد که طراحی آن را فاش می کند. بر طبق این طرح، آیفون ۱۵ پرو‌ لبه های گرد […]

رندرهای منتشر شده از گوشی آیفون ۱۵ پرو نشان می دهد وجود لبه های گرد در این دستگاه صحت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا طرح مفهومی مربوط به آیفون 15 پرو منتشر شد که طراحی آن را فاش می کند. بر طبق این طرح، آیفون ۱۵ پرو‌ لبه های گرد دارد و از تیتانیوم خواهد بود.

پیش از این شایعات بسیاری منتشر شده بود که نشان میداد گوشی بعدی اپل دارای طراحی شبیه به آیفون 5C است، اما انتشار طرح مفهومی این گوشی میان می دهد گوشی بعدی شباهت زیادی به آیفون XR دارد. زیرا این طراحی هنوز در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

پیش از این استفاده از لبه های گرد در آیفون توسط اپل چندان محتمل نبود. اما با انتشار رندرهای جدید می توان با اطمینان بیشتری در این مورد نظر داد. در این تصاویر رنگ های مشکی و خاکستری برای گوشی جدید اپل در نظر گرفته است و بنظر می رسد طراحی مورد نظر شامل آیفون پرو و آیفون ۱۵ اولترا خواهد بود.

استفاده از روکش نقره‌ای در این رندرها یادآور آیفون ۶ است که در سراسر جهان طرفداران بیشماری داشت و این نکته موضوع بدی محسوب نمیشود.

با کمک رندرهای منتشر شده از گوشی آیفون ۱۵ پرو می توان فهمید در اینده با چه گوشی ای مواجه هستیم. به عنوان مثال قابلیت داینامیک آیلند که پیش از این در آیفون ۱۴ پرو عرصه شده بود مجددا در آیفون ۱۵ نیز استفاده میشود. همچنین در این تصاویر دکمه هوم دیده نمیشود.

احتمال دارد آیفون ۱۵ با دوربین ارتقا یافته عرضه شود و قابلیت پریسکوپی تنها در مدل اولترا قرار گیرد. اپل در آیفون ۱۵ پرو از تراشه A17 Bionic استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه زمان بسیاری تا معرفی این مدل وجود دارد، ممکن است گزارش های بیشتری در مورد آن منتشر شود.