چیپ M2 اپل در نتایج بنچمارک 20 درصد سریعتر از M1 است

نتایج بنچمارک مربوط به چیپ M2 اپل نشان می دهد این تراشه توانسته است در عملکرد آزمون چند هسته ای حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل قبلی خود سریع تر باشد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنچ مارک هایی از مک بوک پرو ۱۳ اینچی آینده اپل منتشر شده است که در […]

نتایج بنچمارک مربوط به چیپ M2 اپل نشان می دهد این تراشه توانسته است در عملکرد آزمون چند هسته ای حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل قبلی خود سریع تر باشد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بنچ مارک هایی از مک بوک پرو ۱۳ اینچی آینده اپل منتشر شده است که در آن عملکرد بهتر M2 نسبت به نسل قبلی مشاهده می شود. تراشه جدید اپل توانسته است در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز 1919 و 8928 را کسب کند. این در حالی است که مک بوک پرو ۱۳ اینچی M1 در این آزمون امتیاز 1707 و 7419 را کسب کرده بود. بدین ترتیب چیپ M2 اپل در آزمون تک هسته ای ۱۲ درصد سریع‌تر و در آزمون چند هسته‌ای نیز حدود ۲۰ درصد سریع تر بوده است.

 این در حالی است که اپل چیپ M2 را با ۱۸ درصد کارایی بیشتر در پردازشگر اصلی و ۳۵ درصد کارایی بیشتر در پردازشگر گرافیکی معرفی کرده بود. بدین ترتیب ادعاهای اپل با بنچمارک دستگاه تقریباً مطابق است. البته در زمان ورود اولین دستگاه به بازار عملکرد واقعی این چیپ مشخص خواهد شد. تراشه M2 در آزمون متال (Metal )  نیز توانسته است امتیاز چشمگیر 30627 را کسب کند. این در حالی بود که M1 در این آزمون به امتیاز 21001 دست پیدا کرده بود. در نتیجه در صورت درست بودن این امتیازها تراشه جدید اپل در آزمون چند هسته ای از تراشه هایی مانند Core i9 12900-K و i9 12900-KF اینتل نیز قدرتمندتر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال