هدست واقعیت ترکیبی اپل تنها با دستورات صوتی برنامه می سازد

هدست واقعیت ترکیبی اپل با قابلیت جذاب و منحصر بفردی مجهز خواهد بود که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در هدست واقعیت ترکیبی اپل کاربران بدون داشتن دانش برنامه نویسی و تنها با استفاده از دستیار صوتی می توانند برای این هدست برنامه […]

هدست واقعیت ترکیبی اپل با قابلیت جذاب و منحصر بفردی مجهز خواهد بود که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در هدست واقعیت ترکیبی اپل کاربران بدون داشتن دانش برنامه نویسی و تنها با استفاده از دستیار صوتی می توانند برای این هدست برنامه بسازند. منابع اینفورمیشن می گویند ابزار جدید اپل قادر است با استفاده از دستورات دستیار صوتی برنامه واقعیت ترکیبی تولید کرده و آن را به اشتراک بگذارد.

ابزار جدید اپل با استفاده از فناوری Fabric software توسعه داده شده است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ توسط اپل خریداری شد. این استارتاپ در زمینه ساخت محیط و اشیا بطور خودکار و با روشی خاص فعالیت می کند. در آن زمان اپل علاوه بر این استارتاپ شرکت DigitalRune را نیز تصاحب کرد تا با آن. بازی های سه بعدی تولید کند.

از طرفی اپل قصد دارد برای ساخت مدل های سه بعدی توسط کاربران نوعی اسکن احسان در دنیای واقعی در اختیار آنها قرار دهد که مشابه اپ RealityScan مربوط به شرکت اپیک گیمز است. در صورت کارکرد درست ابزار اپل کاربران می توانند با کمک آن اجسام موردنظر خود را به اپ های واقعیت افزوده اضافه کنند. در کنار این ابزار امکان ساخت برنامه با کمک دستیار صوتی نیز وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال