هدست واقعیت ترکیبی اپل به سیستم عامل ویژه Vision OS مجهز است

اپل شب گذشته در مراسم توسعه دهندگان از سیستم عامل جدید خود مختص هدست واقعیت ترکیبی رونمایی کرد. این سیستم عامل با نام Vision OS سیستم عاملی جدید و متفاوت است که می تواند قابلیت های متنوعی را برای توسعه دهندگان ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل جدید Vision […]

اپل شب گذشته در مراسم توسعه دهندگان از سیستم عامل جدید خود مختص هدست واقعیت ترکیبی رونمایی کرد. این سیستم عامل با نام Vision OS سیستم عاملی جدید و متفاوت است که می تواند قابلیت های متنوعی را برای توسعه دهندگان ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم عامل جدید Vision OS مناسب استفاده در هدست ویژن پرو اپل است و رابط کاربری کاملا متفاوت آن می تواند تنها در محیط های مجازی مورد استفاده قرار بگیرد. زیر سیستم های استفاده شده در Vision OS مخصوص رندر کردن تصاویر سه بعدی به طور همزمان است.

در این سیستم عامل اپلیکیشن های کاربردی با ظاهری بازطراحی شده قرار دارد که می تواند به راحتی در محیط سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرد. اکنون توسعه دهندگان قادر به ساخت برنامه های جدید برای هدست اپل خواهند بود. دیسنی پلاس از مهمترین اپ های ارائه شده در سیستم عامل جدید اپل این که بصورت پیش فرض روی آن قرار گرفته است.

طبق ادعای اپل با هدف سازگاری برخی برنامه ها با هدست جدید از ابتدا آنها را طراحی کرده است. همکاری Unity با اپل باعث شد تا ویژن او اس بتواند به راحتی بازی های ساخته شده را در اختیار بگیرد.

اپل علت هذبر سرگرمی، در توسعه Vision OS به بهره وری تیز توجه داشته است. طبق ویدیوهای مربوط به معرفی این سیستم عامل هدست ویژن پرو با اتصال به مک بوک امکان مشاهده آسان محتواها در محیط سه بعدی را فراهم میکند. بدین ترتیب می توان برخی ویژگی ها مانند کیبورد مجازی و یا حرکت چشم ها را در زمینه های دیگر غیر از سرگرمی به کار گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال