هدست واقعیت ترکیبی اپل تا اواخر تابستان نیز به مرحله تولید نمی‌رسد

طبق نقل قول منابع اگاه، اپل به احتمال زیاد در مراسم WWDC 2023 از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد. البته تولید آن به زمان بیشتری نیاز دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وال استریت ژورنال طی گزارشی اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مانند مارک گورمن را تایید کرده و […]

طبق نقل قول منابع اگاه، اپل به احتمال زیاد در مراسم WWDC 2023 از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد. البته تولید آن به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وال استریت ژورنال طی گزارشی اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه مانند مارک گورمن را تایید کرده و گفته است اپل از هدست جدید خود در مراسم WWDC 2023 رونمایی می کند. همچنین بخش های زیادی از این مراسم صرف رونمایی از نرم افزار برای این هدست خواهد شد. طبق ادعای این خبرگزاری، اسنادی به دست آنها رسیده که نشان می دهد مشکلات تامین باعث شده تا اپل تولید این هدست ها را تا اواخر تابستان نیز آغاز نخواهد کرد. البته مشکلات عنوان شده هنوز مشخص نیست.

طبق خبرهای پیش از این، احتمالا هدست اپل دارای یک نمایشگر داخلی برای نمایش محتواهای مجازی خواهد داشت. همچنین فناوری واقعیت ترکیبی نیز با کمک دوربین های خارجی قابل دسترس خواهد بود. قابلیت اصلی این دوربین ها اضافه کردن لایه ای از آیتم های مجازی به دنیای واقعی است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال هدست اپل به نوعی یک محصول تجربی و غیرمعمول نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار محسوب میشود. احتمالا قیمت آن نیز حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد بود. در این هدست از باتری خارجی استفاده شده که به کمر کاربر متصل میشود. همچنین قابلیت های عنوان شده برای این هدست بسیار بیشتر از قابلیت های مربوط به دستگاه های رقبا است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال