قرار داد چند میلیارد دلاری اپل با برودکام برای تولید قطعات 5G

اپل اعلام کرد قراردادی چند میلیاردی و چند ساله با شرکت برودکام، یکی از شرکت های تراشه ساز آمریکایی امضا کرده است. به گفته اپل طی این قرار داد قرار است قطعاتی مربوط به شبکه 5G و فیلتر‌های FBAR در این کارخانه آمریکایی طراحی و تولید شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

اپل اعلام کرد قراردادی چند میلیاردی و چند ساله با شرکت برودکام، یکی از شرکت های تراشه ساز آمریکایی امضا کرده است. به گفته اپل طی این قرار داد قرار است قطعاتی مربوط به شبکه 5G و فیلتر‌های FBAR در این کارخانه آمریکایی طراحی و تولید شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این توافق دو شرکت طی یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده است. در این توافق قرار است برودکام قطعاتی را در زمینه ارتباطات 5G و همچنین دیگر قطعات ارتباط بی سیم را برای اپل می‌سازد.

اپل معتقد است قرارداد چند ساله به این شرکت اجازه می دهد تا فرصت کافی برای سرمایه گذاری در پروژه های مهم و افزایش مهارت تکنسین های خود داشته باشد. این قرار داد بخشی از برنامه اپل برای سرمایه گذاری در خاک آمریکا محسوب میشود. قانون آمریکا در این مورد به شرکت های تولید کننده تراشه در خاک این کشور مبلغی را به عنوان یارانه پرداخت می کند.

مدیر عامل اپل در مورد این قرارداد گفته است: اکنون ما از بابت قراردادی که می تواند نبوغ و استعداد را در خاک آمریکا شکوفا کند هیجان زده ایم. محصولات اپل وابسته به فناوری های موجود در خاک آمریکا دارد و این شرکت سرمایه گذاری ها را در اقتصاد ایالات متحده ادامه خواهد داد. اپل از مدت ها پیش تحت فشار برای انتقال کارخانه های خود به خاک آمریکا بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال