قابلیت جدید اپل برای مدیریت شارژ در باتری مک بوک

اپل اعلام کرد فناوری جدیدی را برای مدیریت باتری مک بوک ها توسعه داده است که به زودی با آپدیت جدید مک او اس کاتالینا 10.15.5 بر روی مک بوک ها اضافه خواهد شد. این قابلیت قادر است عمر باتری را با توجه به نرخ استهلاک افزایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

اپل اعلام کرد فناوری جدیدی را برای مدیریت باتری مک بوک ها توسعه داده است که به زودی با آپدیت جدید مک او اس کاتالینا 10.15.5 بر روی مک بوک ها اضافه خواهد شد. این قابلیت قادر است عمر باتری را با توجه به نرخ استهلاک افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا وبه نقل از ورج، اپل فناوری جدید خود به نام Battery Health Management را برای مدیریت باتری مک بوک ها معرفی کرده است. این قابلیت قادر است طول عمر باتری را بطور چشمگیری افزایش دهد. برای این کار از شارژ باتری بطور کامل در مواقع ضروری جلوگیری می کند. در برخی از گوشی ها نیز از شارژ شدن صد در صد باتری جلوگیری می شود. این امر عمر باتری را افزایش خواهد داد.

این قابلیت پس از نصب برروی برخی مک بوک ها علامت 100 درصد را به منو اضافه می کند که البته نشان دهنده شارژ کامل باتری نخواهد بود. قابلیت جدید با کمک تاریخچه شارژها و دمای باتری ذخیره شده در مک بوک می تواند میزان افزایش طول عنر باتری را نیز مشخص کند. اپل اعلام کرد که این قابلیت در مک بوک هایی که از تاندربولت 3 پشتیبانی می کنند، قابل استفاده خواهد بود.

این قابلیت پس از بروزرسانی بطور پیش فرض فعال است و برای غیرفعال کردن آن باید در قسمت تنظیمات پاور در مک او اس مراجعه کرد. در صورت فعال بودن این فناوری میتوان کلیه داده های مربوط به کارکرد باتری را جمع آوری و در صورت نیاز به مشاوره آن را بصورت ناشناس در اختیار اپل قرار داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال