تراشه جدید اپل تنها در مدل های آیفون ۱۴ پرو استفاده می شود

مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل بار دیگر اعلام کرد پردازنده نسل بعدی آیفون ها تنها در مدل پرو تراشه جدید A16 خواهد بود و احتمالا این مدل نیز فروش بیشتری نسبت به مدلهای دیگر خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مینگ چی کو اپل امسال تنها […]

مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل بار دیگر اعلام کرد پردازنده نسل بعدی آیفون ها تنها در مدل پرو تراشه جدید A16 خواهد بود و احتمالا این مدل نیز فروش بیشتری نسبت به مدلهای دیگر خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مینگ چی کو اپل امسال تنها در آیفون ۱۴ پرو از تراشه جدید خود استفاده خواهد کرد. در توئیت اخیر کو علاوه بر اشاره به این نکته اعلام شد تراشه A16 منحصراً برای آیفون ۱۴ پرو خواهد بود. طی آن تقاضا برای این مدل نیز افزایش می‌یابد و بدین ترتیب سهم فروش این مدل از آیفون نسبت به مدل های عادی بیشتر است. پیش از این تصور می شد آیفون ۱۴ پرو تنها 40 یا 50 درصد سهم فروش را به خود اختصاص دهد.

طبق ادعای کو امسال مدل های استاندارد گوشی های اپل همراه با تراشه های جدید کوپرتینویی‌ها نخواهد بود. بدین ترتیب افراد به خرید مدل های رده بالای آیفون ترغیب می شوند و احتمالا میانگین قیمت این پرچمداران افزایش خواهد داشت. البته فروش این محصولات گران همراه با افزایش سود اپل نیز خواهد بود. حتی مینگ چی کو این استراتژی را به نفع تامین کنندگان دوربین مدلهای پرو نیز می داند. طبق ادعای کو احتمالاً تامین کنندگان ۲۰ تا ۳۰ درصد درآمد بیشتر نسبت به سال گذشته از این استراتژی خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال