مشخصات چیپست جدید اپل به نام A13 بایونیک

قویترین چیپست دنیای گوشی های هوشمند دیروز در مراسم اپل رونمایی شد. اپل به معرفی کامل این چیپست به عنوان قلب گوشی های جدید خود پرداخت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، چیپست A13 بایونیک مربوط به شرکت اپل به عنوان قویترین چیپست شناخته شده است. این چیپست از قویترین CPU دنیای گوشی […]

قویترین چیپست دنیای گوشی های هوشمند دیروز در مراسم اپل رونمایی شد. اپل به معرفی کامل این چیپست به عنوان قلب گوشی های جدید خود پرداخت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، چیپست A13 بایونیک مربوط به شرکت اپل به عنوان قویترین چیپست شناخته شده است. این چیپست از قویترین CPU دنیای گوشی و همچنین قویترین پردازنده گرافیکی بهره مند شده است. آنچه که بعنوان کارکرد این مجموعه در اختیار ما قرار دارد تنها نمودارهایی است که اپل به ما نشان داده است.

نمودارهای نشان داده شده تنها اعداد و ارقام را مشخص کرده اند و ما اکنون نمیدانیم که A13 بایونیک چند درصد از A12 Bionic سریعتر است . بهر حال بنچمارک‌های این سری میتوانند کمک کننده باشند.

آنچه که در مورد این چیپست گفته شده ، میزان کم مصرف انرژی ان است. اپل معتقد است که این چیپست می‌تواند 4 ساعت زمان مصرف بیشتر برای آیفون 11 پرو و تا 5 ساعت مصرف بیشتر برای آیفون 11 پرو مکس را داشته باشند. یک موتور عصبی 8 هسته ای در آن قرار داده شده و نزدیک به 8 میلیارد ترانزیستور روی آن جای گرفته است. که نشان از انجام 1 تریلیون عملیات در ثانیه میدهد. و این خود گویای قدرت این پردازنده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال