ویژگی جدید اپل آیفون ها را به دستگاه های پرداخت تبدیل می کند

اپل اخیراً ویژگی جدیدی را برای آیفون ها معرفی کرده که کاربران می‌توانند این گوشی‌ها را به دستگاه های پرداخت بدون تماس تبدیل کنند. قابلیت جدید Tap To Pay به کاربران و کسب و کارها اجازه می دهد به طور یکپارچه و ایمن و تنها با یک ضربه ساده پرداخت های اپل پی را انجام […]

اپل اخیراً ویژگی جدیدی را برای آیفون ها معرفی کرده که کاربران می‌توانند این گوشی‌ها را به دستگاه های پرداخت بدون تماس تبدیل کنند. قابلیت جدید Tap To Pay به کاربران و کسب و کارها اجازه می دهد به طور یکپارچه و ایمن و تنها با یک ضربه ساده پرداخت های اپل پی را انجام دهند. قابلیت مذکور اواخر امسال به طور عمومی عرضه خواهد شد و کلیه کارت های اعتباری بدون تماس و کیف های پول های دیجیتال می توانند با آن کار کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از 9to5macف اپل در قابلیت جدید Tap To Pay با شرکت های شخص ثالث نیز همکاری می کند. به طوری که توسعه دهندگان اپلیکیشن نظیر سرویس‌های پرداخت می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. اولین پلتفرم ارائه دهنده این قابلیت استرایپ خواهد بود که بهار امثال آن را در آیفون ارائه می کند. به گفته اپل قرار است این شرکت از طریق تراشه NFC آیفون ها با کمک سرویسهای برنامه شخص ثالث این فناوری را به گوشی‌ها اضافه کند. اپل قصد دارد در صنعت پرداخت و تجارت با پلتفرم های پرداخت و توسعه دهندگان اپلیکیشن همکاری کند.

ویلیام آلوارادو مدیر ارشد شرکت استرایپ در رابطه با همکاری با اپل می‌گوید: اگر فروشنده فروشگاه اینترنتی باشید و یا یک کارآفرین به زودی امکان پرداخت های بدون تماس را تنها از طریق گوشی آیفون خواهید داشت. در این قابلیت با کمک استرایپ بسیاری از کسب و کارها میتوانند خدمات ارائه پرداخت سریع و ایمن را به مشتریان ارائه کنند. به گفته اپل شیوه پرداخت در این قابلیت در آینده ای نزدیک و در نسخه آزمایشی iOS اضافه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال