عینک جدید اپل محتوای نمایشگر آیفون را به طور خصوصی به کاربر نشان می دهد

عینک جدید اپل به نام حریم خصوصی قادر است محتوای گوشی آیفون را به صورتی جداگانه تنها برای کاربر نمایش دهد. طوری که افراد بدون عینک امکان دیدن محتوای نمایشگر را ندارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل روی توسعه یک عینک جدید کار می کند که برای حفظ حریم خصوصی کاربران […]

عینک جدید اپل به نام حریم خصوصی قادر است محتوای گوشی آیفون را به صورتی جداگانه تنها برای کاربر نمایش دهد. طوری که افراد بدون عینک امکان دیدن محتوای نمایشگر را ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل روی توسعه یک عینک جدید کار می کند که برای حفظ حریم خصوصی کاربران آیفون توسعه داده شده است. پتنت آن نیز در اداره ثبت اختراع ایالات متحده ثبت شده است. این موضوع نشان دهنده تلاش اپل برای حفظ حریم خصوصی کاربران نیز خواهد بود. در این پتنت عنوان شده که محتوای نمایشگر تنها برای کاربر نشان داده میشود.

 عینک حریم خصوصی اپل دارای ویژگی جالب دیگری نیز هست. به طوری که هنگام استفاده از آن دیگر افراد قادر به دیدن محتوای نمایشگر نخواهند بود. زیرا برای دیدن به استفاده از این عینک نیاز است. از طرفی این ویژگی می تواند روی هدست واقعیت ترکیبی نیز اضافه شده و فروش آن را افزایش دهد.

در توضیحات این پتنت می‌خوانیم” ویژگی مهم و جذاب این پتنت عینک حریم خصوصی است. به طوری که تعامل با گرافیک کالیبراسیون توسط کاربر می تواند باعث محو شدن خروجی گرافیکی ارائه شده شود و برای حفظ حریم خصوصی کاربر با نظر خود وی امکان مشاهده موارد نمایشگر توسط افراد نزدیک وجود ندارد.

علاوه بر آن اپل احتمالا روی پروفایل های فیس آیدی نیز تمرکز خواهد کرد. این پتنت علاوه بر فناوریهای گفته شده قادر خواهد بود تا جزئیاتی مانند مدل مو، ریش، سبیل، عینک و دیگر مشخصات منحصر به فرد صورت کاربر را تشخیص است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال