با عرضه مک پرو جدید اپل استفاده از تراشه های اختصاصی تکمیل می شود

اپل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ به طور کامل استفاده از پردازنده های اینتل را کنار بگذارد و به چیپ های اختصاصی اپل سیلیکون کوچ کند. احتمالاً عرضه مک پرو جدید این فرآیند را تکمیل خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع حوزه فناوری به نام DylanDKT در توییت […]

اپل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ به طور کامل استفاده از پردازنده های اینتل را کنار بگذارد و به چیپ های اختصاصی اپل سیلیکون کوچ کند. احتمالاً عرضه مک پرو جدید این فرآیند را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع حوزه فناوری به نام DylanDKT در توییت اخیر خود اعلام کرد اپل در سه ماهه چهارم سال آینده به طور کامل از طرح های اختصاصی خود استفاده خواهد کرد و آخرین دستگاه همان مک پرو جدید است.

طبق گزارش های منتشر شده مک‌پرو جدید شامل یک چیپست بهبود یافته است که نسبت به M1 Max هسته های بیشتری داشته که در مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی نیز استفاده می شود. البته تعداد هسته های آن را ۴۰ هسته پردازشی و ۱۲۸ هسته گرافیکی اعلام کرده‌اند.

طبق گفته توییت دیگر DylanDKT اپل آی مک دیگری نیز برای عرضه به کاربران خواهد داشت که علاوه بر یک تراشه رده بالا نمایشگر بزرگتری نیز خواهد داشت. دستگاه های مجهز به تراشه M2 اپل در نیمه دوم ۲۰۲۱ عرضه می شوند و شامل مک بوک پرو ۱۳ جدید با نمایشگر ۱۴ اینچی و مک بوک ایر جدید با تراشه M2 خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال