مشخصات فنی مک‌بوک جدید اپل مشخص شد

اوایل ماه گذشته بود که مک‌بوک جدید اپل معرفی شد و به نظر می‌رسد که این محصول جدید، به زودی در اختیار مشتریان قرار گیرد. حالا در بنچمارک گرفته شده از مک‌بوک، مشخصات فنی آن مشخص شد که نشان می‌دهد این محصول جدید، تفاوت چندان زیادی را نسبت به نسل قبلی ندارد. بنچمارک این محصول […]

اوایل ماه گذشته بود که مک‌بوک جدید اپل معرفی شد و به نظر می‌رسد که این محصول جدید، به زودی در اختیار مشتریان قرار گیرد. حالا در بنچمارک گرفته شده از مک‌بوک، مشخصات فنی آن مشخص شد که نشان می‌دهد این محصول جدید، تفاوت چندان زیادی را نسبت به نسل قبلی ندارد.

بنچمارک این محصول جدید که نازک‌ترین مک‌بوک اپل تاکنون می‌باشد، در وب‌سایت GeekBench دیده شده و نشان می‌دهد که این مک‌بوک 12-اینچی که با شماره‌ی مدل 8.1 شناخته می‌شود، در تست تک‌هسته‌ای پردازنده، موفق به کسب امتیاز 1924 و در تست چندهسته‌ای، موفق به کسب امتیاز 4038 شده است.

Apple’s New MacBook Gets Benchmarked 2

البته اینطور که مشخص شده، این محصول جدید، از مک‌بوک قبلی که صفحه نمایش آن 11-اینچی بود نیز عملکردی ضعیف‌تر دارد چرا که به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای Intel Core M با کلاک 1.1 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است، اما مک‌بوک قبلی، پردازنده‌ی Intel Core i7 1.8GHz را در قلب خود داشت! لازم به ذکر است که گرافیک مجتمع این پردازنده، Intel HD 5300 می‌باشد.

اپل قصد دارد این محصول بسیار نازک! خود را از ماه آینده و با قیمت پایه‌ی 1299 دلار، در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و آن را در رنگ‌هایی مشابه با آی‌پد و آیفون خود، یعنی رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی، عرضه نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال