احتمالاً مک بوک جدید اپل با پشتیبانی از قلم عرضه خواهد شد

گزارش های اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد نسخه های جدید مک بوک خود را با پشتیبانی از قلم آماده کند. پتنت های جدید این شرکت از تلاش اپل برای پشتیبانی از اپل پنسل در نسخه جدید مک بوک خواهد بود. توضیحات به دست آمده از این پتنت نشان می دهد در بالای صفحه کلید […]

گزارش های اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد نسخه های جدید مک بوک خود را با پشتیبانی از قلم آماده کند. پتنت های جدید این شرکت از تلاش اپل برای پشتیبانی از اپل پنسل در نسخه جدید مک بوک خواهد بود. توضیحات به دست آمده از این پتنت نشان می دهد در بالای صفحه کلید مک بوک جایگاه مخصوصی برای قلم اپل در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Patently Apple، توضیحات همراه با این پتنت نشان از وجود جایگاه مخصوص قلم در نسخه جدید مک بوک آینده دارد. علاوه بر آن قلم اپل در هنگام قرارگیری در جایگاه خود به عنوان یک ماوس نیز عمل میکند. البته این مکان محل قرارگیری کلیدهای فانکشن در بالای صفحه کلید است. احتمالاً این کلید ها روی قلم بصورت صفحه کلید نمایش داده می شوند.

 پیش از این نیز گزارش هایی در مورد مک بوک همراه با جایگاه مخصوص اپل پنسل منتشر شده بود اما گزارش اخیر ویژگی دیگری را نیز نشان می دهد. احتمالاً اپل قصد دارد در نواز لمسی مک بوک جدید از اپل پنسل استفاده کرده و به طور همزمان دو قابلیت قلم و نوار لمسی را ارائه کند. در این صورت برای نگه داشتن قلم از یک عنصر مغناطیسی استفاده خواهد شد. در صورت استفاده از این ترکیب این دستگاه به نمایشگر لمسی نیز مجهز خواهد بود.

البته باید خاطر نشان کرد پتنت مورد نظر می تواند یکی از گزینه های ثبت شده توسط اپل باشد که در نهایت به محصول نهایی تبدیل نمی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال