پتنت جدید اپل ارتباطات ماهواره ای را توسعه می دهد

اخیرا اپل پتنت جدیدی را ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در آینده قابلیت های مربوط به ارتباطات ماهواره ای را توسعه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که نشان می دهد ارتباطات ماهواره ای در آینده در گوشی های آیفون بیش […]

اخیرا اپل پتنت جدیدی را ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد در آینده قابلیت های مربوط به ارتباطات ماهواره ای را توسعه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اخیرا پتنت جدیدی ثبت کرده که نشان می دهد ارتباطات ماهواره ای در آینده در گوشی های آیفون بیش از ارسال یک پیام متنی خواهد بود.

اپل طی روزهای گذشته قابلیت ماهواره ای خود را به چهار کشور دیگر نیز گسترش داد. اخیرا پتنتی را نیز به ثبت رسانده که نشان می دهد برنامه های این شرکت برای قابلیت ارتباط ماهواره ای تنها ارسال پیام متنی نخواهد بود و به زودی این ارتباط برای ارسال عکس و فیلم و محتواهای دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. وجود این قابلیت در آیفون ۱۴ توانست به یکی از خبرهای مهم دنیای فناوری تبدیل شود. حتی برای اپل نیز بسیار پر اهمیت بود، بطوریکه نام مراسم معرفی گوشی های جدید نیز به نوعی یادآور این قابلیت بود.

با ثبت پتنت جدید اپل در مورد قابلیت ماهواره ای احتمالا برنامه های این شرکت تنها برای ارسال پیام متنی از طریق آن محدود نخواهد شد. در توضیحات این پتنت آمده داده های مربوط به ارتباطات ماهواره ای که توسط گیرنده و فرستنده منتقل می شوند قادر خواهند بود داده هایی نظیر استریو ویدئو، رادیو ماهواره، داده های صوتی و اینترنتی و.. را منتقل کنند. این شرکت با صرف ۴۵۰ میلیون بودجه از این قابلیت پشتیبانی می کند که رقم چشمگیری محسوب می‌شود. با توجه به اینکه این قابلیت سرآغاز یک پروژه بزرگ دیگر خواهد بود بنابراین می تواند رقم ناچیزی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال