پتنت جدید اپل آیفون رول شونده را نشان می دهد

به نظر می رسد اپل به جای تولید آیفون تاشو نوع رول شونده را تولید خواهد کرد. پتنت جدید اپل این موضوع را نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید اپل نشان این شرکت برخلاف شرکت های دیگر برای تولید آیفون جدید مسی ی دیگری را انتخاب کرده است. این […]

به نظر می رسد اپل به جای تولید آیفون تاشو نوع رول شونده را تولید خواهد کرد. پتنت جدید اپل این موضوع را نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت جدید اپل نشان این شرکت برخلاف شرکت های دیگر برای تولید آیفون جدید مسی ی دیگری را انتخاب کرده است. این پتنت مربوط به اکتبر سال گذشته است که در ۱۳ جولای امسال منتشر شده است. نمایشگر رول شونده در این پتنت دارای محافظی از جنس شیشه است و با نازک شدن موضعی می تواند در بخش چرخش آسان تر حرکت کند.

طبق توضیحات این پتنت لایه شیشه ای از پنل در برابر آسیب و تماس با انگشت و قلم جلوگیری خواهد کرد. در حال حاضر هنوز دستگاه های تولید نتوانسته اند توسط تمامی کاربران پذیرفته شوند. شاید یکی از دلائل اصلی آن دوام نمایشگر و ضعیف بودن آن باشد. همچنین شیشه به کار رفته در نمایشگر دارای سختی کمتری است که به راحتی با ناخن و یا ابزارهای دیگر خراشیده میشود. البته پتنت جدید اپل نمی تواند نشان دهنده ساخت آیفون جدید باشد. زیرا بارها پتنت ها ثبت شده اند اما هیچ گاه محصولات مرتبط با آنها ساخته نشدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال