پتنت جدید اپل توسعه هوش مصنوعی رقیب ChatGPT را نشان می دهد

پتنتی که اخیرا اپل ثبت کرده نشان می دهد این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی برای کدنویسی از حمله ابزار XCode استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به محبوبیت چت بات های هوش مصنوعی در ماه های اخیر بسیاری از شرکت های بزرگ به دنبال ورود به این […]

پتنتی که اخیرا اپل ثبت کرده نشان می دهد این شرکت قصد دارد از هوش مصنوعی برای کدنویسی از حمله ابزار XCode استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به محبوبیت چت بات های هوش مصنوعی در ماه های اخیر بسیاری از شرکت های بزرگ به دنبال ورود به این حوزه از فناوری بوده اند.‌ با وجود سکوت اپل شواهد نشان می دهد این شرکت نیز به دنبال توسعه چت بات هوش مصنوعی خود است.

پتنت اخیر این شرکت نشان می دهد یادگیری ماشینی در برنامه Xcode استفاده خواهد شد و می تواند به صورت خودکار برای توسعه دهندگان کد تولید کند. این ابزار به توسعه دهندگان کمک می کند تا در اکوسیستم اپل برنامه های بهتری را برای کاربران توسعه دهند.

این حق اختراع جدید نشان دهنده استفاده از یادگیری ماشینی در کدنویسی خودکار، بررسی و رفع اشکال کدهای موجود و … است. این قابلیت حداقل می تواند به توسعه دهندگان در صرفه جویی وقت و هزینه کمک کند. به گفته اپل این ایده جدید می تواند موانع روبروی توسعه دهندگان را رفع کند. بسیاری از برنامه نویسان جدید با مدل های یادگیری ماشینی و تنظیمات مربوط به سخت افزار و نرم افزار آنها آشنا نیستند.

از دیگر ویژگی های پتنت اپل ارائه قابلیت مدل های یادگیری ماشینی در محیط توسعه نرم افزار با روشی مشابه توابع و کلاس ها است. این ویژگی باعث استفاده همه جانبه از یادگیری ماشینی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال