پتنت جدید اپل از حذف باتری برای دریافت بازخورد لمسی خبر می دهد

اپل با هدف باریک تر کردن اپل واچ و دریافت بازحورد هپتیک استفاده از باتری متحرک را در ساعت های هوشمند خود امتحان میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حذف موتور و اضافه کردن باتری در ساعت‌های هوشمند اپل می‌تواند بازخوردهای لمسی را بوجود اورد. و به همین دلیل در پتنت جدید ثبت […]

اپل با هدف باریک تر کردن اپل واچ و دریافت بازحورد هپتیک استفاده از باتری متحرک را در ساعت های هوشمند خود امتحان میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حذف موتور و اضافه کردن باتری در ساعت‌های هوشمند اپل می‌تواند بازخوردهای لمسی را بوجود اورد. و به همین دلیل در پتنت جدید ثبت شده توسط اپل به جای موتور از باتری استفاده خواهد شد که لمس آن باعث تکان خوردن باتری و در نتیجه ارائه بازخورد به صفحه نمایشگر خواهد شد. پتنت جدید اپل با نام “ابزار الکترونیکی به همراه هپتیک و بخش باتری متحرک” به ثبت رسیده و نشان از تلاش این شرکت برای جایگزینی باتری با موتور هپتیک بوده است.

در شرح این پتنت می خوانیم:

” با هدف ایجاد بازخورد لمسی در نمایشگر، نوعی گجت هپتیک به ساعت اضافه شده است. باتری در این پتنت به نمایشگر کوپل شده و از طریق یک سیم پیچ میتواند نمایشگر را تکان دهد. حذف موتور در طراحی اپل واچ آن را به سمت نمایشگر باریک تر و ایجاد فضای بیشتر خواهد برد.”

 اپل مطالعات خود برای ثبت این پتنت را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده بود .در پتنت های قدیمی ثبت شده در این شرکت نیز مواردی از انتقال مکانیزم هپتیک از بدنه به بند وجود داشته است. به نظر می رسد اپل قصد دارد تا فناوری های جدیدی را از جمله دوربین مخفی به ساعت هوشمند خود اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال