احتمالا نسل بعدی هوم پاد اپل دارای دوربین تشخیص چهره است

پتنت جدید اپل مربوط به یک دستگاه هوم پاد جدید است که در آن یک دوربین قرار داده شده است. این دوربین قرار است برای تشخیص چهره افراد به کار رود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوم پاد اپل بلندگوی هوشمند این شرکت است که در سال ۲۰۱۸ همراه با دستیار صوتی […]

پتنت جدید اپل مربوط به یک دستگاه هوم پاد جدید است که در آن یک دوربین قرار داده شده است. این دوربین قرار است برای تشخیص چهره افراد به کار رود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوم پاد اپل بلندگوی هوشمند این شرکت است که در سال ۲۰۱۸ همراه با دستیار صوتی سیری برای نخستین بار معرفی شد. هوم پاد اپل نقش کنترلر هوشمند برای دیگر دستگاه های این شرکت را نیز دارد.

با استفاده از چند دستگاه هوم پاد میتوان تشکیل یک اکوسیستم داده و یک سیستم صوتی یکپارچه ایجاد کرد. این محصول می تواند صدای با کیفیت به کاربر ارائه کند. همچنین قادر است با توجه به نویز موجود در محیط خروجی صدا را کاهش دهد. این محصول دو رقیب دیگر به نام های گوگل هوم و آلکسای آمازون در بازار دارد.

پتنت جدید اپل نشان می دهد این شرکت قصد دارد در محصول نسل بعد تغییراتی ایجاد کند. در این پتنت هوم پاد جدید بهمراه یک دوربین دیده شده است. این دوربین در مرکز بدنه دستگاه قرار داده شده است. احتمالا این دوربین برای تشخیص چهره کاربر روی این دستگاه قرار داده شده است. در صورت درخواست فرد کاربر این هوم پاد می تواند کنترل بیشتری روی سایر دستگاه ها داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال