آیفون بعدی اپل احتمالاً یک ترابایت حافظه داخلی خواهد داشت

شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد احتمالا آیفون بعدی اپل یعنی آیفون ۱۳، یک ترابایت حافظه داخلی داشته و قیمت آن نیز نسبت به مدل‌های کنونی بسیار بالاتر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر بالاترین حافظه در آیفون های ۱۲، ۵۱۲ گیگابایت است. اپل قصد دارد برای […]

شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد احتمالا آیفون بعدی اپل یعنی آیفون ۱۳، یک ترابایت حافظه داخلی داشته و قیمت آن نیز نسبت به مدل‌های کنونی بسیار بالاتر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر بالاترین حافظه در آیفون های ۱۲، ۵۱۲ گیگابایت است. اپل قصد دارد برای آیفون ۱۳ حدود یک ترابایت حافظه داخلی در نظر بگیرد. کاربران آیفون همیشه از عدم پشتیبانی حافظه جانبی در گوشی های آیفون شکایت دارند. اما مدلی که حافظه داخلی بسیار بالایی داشته باشد می تواند برای کاربران آیفون جذاب باشد.

طبق توییتی که جان پروسر، در مورد محصولات جدید اپل منتشر کرده است، در حال حاضر ساخت گوشی آیفون ۱۳ با حافظه بالا هدف بعدی اپل خواهد بود. در این توییت اشاره‌ای به مدل آیفون 13 که از حافظه داخلی یک ترابایتی پشتیبانی می کند عنوان نشده است.

با توجه به کیفیت دوربین های پرچمدار آیفون، حجم عکس و ویدیو های آنها بالاست و احتیاج به حافظه داخلی بیشتری احساس می شود. از طرفی افزایش حافظه داخلی نیز با افزایش قیمت گوشی همراه خواهد بود. هم اکنون نیز گوشی های آیفون ۱۲ پرو مکس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه با قیمت ۱۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. احتمالاً مدلهای با حافظه یک ترابایتی قیمتی بالاتر و نزدیک به ۱۶۰۰ دلار خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال