پردازنده های بعدی اپل مدل های M1 پرو و M1 مکس خواهد بود

اپل در مراسم رونمایی خود تا ساعاتی دیگر از دستگاه های مک بوک پرو جدید رونمایی می‌کند که در آنها از تراشه جدید این شرکت استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبرهای منتشر شده مک بوک پرو جدید به پردازنده های جدید اپل سیلیکون مجهز خواهد بود. معرفی این […]

اپل در مراسم رونمایی خود تا ساعاتی دیگر از دستگاه های مک بوک پرو جدید رونمایی می‌کند که در آنها از تراشه جدید این شرکت استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق خبرهای منتشر شده مک بوک پرو جدید به پردازنده های جدید اپل سیلیکون مجهز خواهد بود. معرفی این پردازنده نیز به اندازه محصولات جدید می تواند برای طرفداران اپل هیجان انگیز باشد. طبق اخبار منتشر شده این تراشه ها از ده هسته پردازشی تشکیل شده اند و در دو دسته قدرتمند و کم مصرف قرار می گیرند.

پردازنده های مربوط به گرافیک نیز در دو نسخه ۱۶ هسته ای و ۳۲ هسته ای خواهند بود. با وجود این اطلاعات در مورد پردازنده های جدید اپل هنوز نام مشخصی برای این پردازنده ها عنوان نشده است. پیش از این مارک گرومن از بلومبرگ نام های احتمالی این پردازنده ها را اعلام کرده بود. به گفته وی نام های پردازنده های بعدی اپل مدل های M1 پرو و M1 مکس خواهد بود. نام های گفته شده توسط یکی از توسعه دهندگان مک در لاگ های اپ مشاهده شده بود.

اپل در نسخه های بهبود یافته پردازنده از حروف X و Z استفاده کرده بود. با این وجود باید منتظر معرفی پردازنده ای قدرتمند با قدرت پردازشی بالا و عملکرد گرافیکی خوب باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال