احتمالاً گوشی هوشمند بعدی اپل نام آیفون ۱۳ خواهد داشت

 ویدئویی که اخیراً توسط اپل منتشر شده نشان می‌دهد گوشی بعدی این شرکت همان نام آیفون ۱۳ به همراه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در روزهای آینده احتمالا گوشی هوشمند بعدی خود را معرفی خواهد کرد.طبق  رویداد سنتی این شرکت محصولات جدید همراه با نام آنها در مراسمی رونمایی […]

 ویدئویی که اخیراً توسط اپل منتشر شده نشان می‌دهد گوشی بعدی این شرکت همان نام آیفون ۱۳ به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در روزهای آینده احتمالا گوشی هوشمند بعدی خود را معرفی خواهد کرد.طبق  رویداد سنتی این شرکت محصولات جدید همراه با نام آنها در مراسمی رونمایی خواهد شد. اما هنوز مشخص نیست گوشی بعدی اپل با چه نامی عرضه می شود.

برخی معتقدند به دلیل تغییرات کم، اپل ممکن است گوشی خود را 12S نام گذاری کند. برخی دیگر نیز مطمئن هستند که این شرکت نام آیفون 13 را برای گوشی آینده خود انتخاب می کند. پیچیده شدن نامگذاری اپل از سال 2017 و مربوط به عرضه آیفون ۸ در کنار آیفون ایکس بوده است.

زیر اپل هیچ وقت آیفون ۹ را عرضه نکرد و پس از آن گوشی های بعدی به ترتیب ایکس، ایکس مکس و ایکس ۴ نامگذاری شدند. اما پس از آن مجدداً شاهد آیفون ۱۱ پرو و پرومکس بودیم. آیفون ۱۲ نیز با پسوند مینی عرضه شد. به همین دلیل امکان دارد آیفون بعدی نام  را۱۳ داشته باشد.

 اخیراً تصاویری مربوط به جعبه آیفون بعدی اپل منتشر شده که بر روی آن نام ایفون ۱۳ چاپ شده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران نام اصلی آیفون ۱۳ را برای گوشی بعدی تایید کردند. همچنین یک افشاگر به نام پینک داون ویدیویی را منتشر کرده که در آن قاب های احتمالی آیفون 13 پرو مکس و همچنین شارژرر مک سیف نشان داده است. این ویدئو چند ساعت از انتشار به دلایل نامعلوم حذف شد. اما در آن کیس های سیلیکونی اپل با رنگ های مشکی و مبتنی بر مک سیف قابل مشاهده بود. برخی نیز عدد ۱۳ را نحس دانسته و احتمال داده‌اند نامگذاری بعدی آیفون غیر از عدد ۱۳ باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال