مشکل گرم شدن بیش از اندازه ایرپاور توسط اپل برطرف شد

به نظر می‌رسد اپل توانست مشکلات مربوط به ایرپاور را در پروژه C68 برطرف کند. به این ترتیب مشکل گرم شدن بیش از حد پد شارژ و استفاده همزمان برای شارژ سه دستگاه برطرف شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از appleinsider، جان پروسر به عنوان افشاگر منابع اطلاعاتی اپل […]

به نظر می‌رسد اپل توانست مشکلات مربوط به ایرپاور را در پروژه C68 برطرف کند. به این ترتیب مشکل گرم شدن بیش از حد پد شارژ و استفاده همزمان برای شارژ سه دستگاه برطرف شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از appleinsider، جان پروسر به عنوان افشاگر منابع اطلاعاتی اپل تصویری از شارژ شدن یک دستگاه اپل واچ روی C68 منتشر کرده است که به صفحه شارژ بی سیم ایرپاور مربوط است. مشکل گرم شدن بیش از حد این پد باعث شده است که اپل سالها نتواند این محصول را وارد بازار کند. با این که چندین سال از معرفی دستگاه می‌گذرد اما عرضه آن لغو شده است.

مدتها اپل در مورد لغو شدن عرضه ایرپاور صحبتی به میان نیاورده است. البته معاون ارشد اپل طی بیانیه‌ای در خبرگزاری ها اینطور بیان کرد: ایرپاور با وجود مزیتهای فراوان استانداردهای مربوط به شرکت اپل را نداشت و به همین دلیل این پروژه لغو شد. از بابت لغو این پروژه و کنسل شدن عرضه این دستگاه از کلیه کاربران که منتظر این محصول بوده اند عذرخواهی می کنیم.

البته پس از این بیانیه جان پروسر دلیل اصلی لغو عرضه این دستگاه را گرم شدن بیش از حد پد شارژ پاور عنوان کرد. افزایش دما در این پد شارژ به حدی بوده است که ممکن است باعث آتش سوزی دستگاه شود. در زمان معرفی محصول، اپل عنوان کرد که این دستگاه قادر است چندین گجت مانند اپل واچ، آیفون و آیپاد را به طور همزمان و بر روی نقاطی روی سطح آن شارژ کند. اما در عمل این قابلیت امکان پذیر نشد. اما چندی است که با اضافه کردن یک پردازنده‌ی A11 به این پروژه مشکل گرمایش حل شده است. همچنین این دستگاه در آینده از اپل واچ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال