پتنت ثبت شده اپل از تمرکز این شرکت برای توسعه پهپاد خبر میدهد

پتنت جدید ثبت شده توسط اپل در اداره نشان تجاری آمریکا نشان می دهد این شرکت بر روی ساخت پهپاد کار می کند. پیش از این نیز اپل پتنت های مختلف در مورد ساخت پهپاد ثبت کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو پتنت ثبت شده در رابطه با پهپاد هدایت […]

پتنت جدید ثبت شده توسط اپل در اداره نشان تجاری آمریکا نشان می دهد این شرکت بر روی ساخت پهپاد کار می کند. پیش از این نیز اپل پتنت های مختلف در مورد ساخت پهپاد ثبت کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو پتنت ثبت شده در رابطه با پهپاد هدایت پذیر از راه دور هستند. یکی از آنها به کاربردها و تعامل پهپاد و کنترلر تعلق دارد و در آن توضیحاتی در رابطه با جفت شدن، برقراری ارتباط و یا قطع آن با کنترلر آمده است. پتنت دیگر نیز در رابطه با ردیابی و کنترل پهپاد است.

 در توضیح این پتنت به یک شبکه سلولی قابل کنترل در پهپاد توسط اپراتور اشاره شده است. پیش از این در سنگاپور نیز این پتنت ثبت شده و مشخص نیست که آیا هر دو به یک شرکت تعلق دارد یا نسخه متفاوت با نسخه آمریکا است. توضیحات اپل در مورد پتنت دوم به این شرح است: ” پهپادها قابلیت ارسال اطلاعاتی مانند سرعت حرکت، ارتفاع، موقعیت مکانی و مقصد را به کمک شبکه های سلولی دارا هستند. از طرفی اطلاعات ارسال شده توسط این شبکه نیز می تواند به مدیریت ترافیک تحویل داده شود. به این ترتیب مشخص خواهد شد که کنترل پهپاد توسط سیستم مدیریت ترافیک باشد یا از کنترلر”

 هنوز اطلاعاتی در رابطه با میزان پیشرفت توسعه پهپاد توسط اپل منتشر نشده است. این شرکت تاکنون پتنت های متعددی را به ثبت رسانده و این موضوع مدرکی بر تولید احتمالی این محصول در آینده توسط اپل نخواهد بود. تنها در صورت توسعه آن توسط مهندسان این شرکت احتمالاً در آینده این پروژه و جزئیات آن به عنوان نخستین پرنده هدایت پذیر کوپرتینویی‌ها منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال