برنامه اپل در WWDC 2023 پیش از اجرا لو‌رفت

یک منبع چینی تنها دو روز پیش از رویداد WWDC اپل برنامه کامل آن را افشا کرد. این اطلاعات شامل محصولات و قیمت های آنها برای عرضه است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات افشا شده هدست جدید اپل با قیمت ۲۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اپل نام این هدست را […]

یک منبع چینی تنها دو روز پیش از رویداد WWDC اپل برنامه کامل آن را افشا کرد. این اطلاعات شامل محصولات و قیمت های آنها برای عرضه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اطلاعات افشا شده هدست جدید اپل با قیمت ۲۸۹۹ دلار عرضه خواهد شد. اپل نام این هدست را RealityPro معرفی خواهد کرد و در آن از سیستم عامل xrOS استفاده شده و قابلیت LIDAR 3D نیز دارد.

در این مراسم علاوه بر هدست، مک بوک ایر ۱۵ اینچی و مک پرو جدید نیز رونمایی می‌شود. ابتدای مراسم معرفی iOS17 است. سپس نسخه سیری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی میشود. همراه با آن شاهد معرفی CarPlay 2.0 خواهیم بود.

در این مراسم اپل مک او اس Skyline و WatchOS 10 را نیز معرفی می کند. مدیر عامل اپل نیز برای معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل روی صحنه آمده و آن را معرفی کند. احتمالا در این هنگام نیز مگ پرو جدید رونمایی خواهد شد که با قیمت نجومی ۵۹۹۹ دلار عرضه می شود. در نهایت باید در نظر داشت که این برنامه ممکن است احتمالی بوده و یا یک شایعه باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال