پتنت اخیر اپل از تمرکز این شرکت برای ساخت کنترلر بازی حکایت دارد

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای برخی از دستگاه‌های خود مانند آیفون یا آیپد کنترلر بازی عرضه کند. پیش از این نیز شایعاتی در رابطه با حضور این شرکت در بازار کنسول و بازی منتشر شده بود. اسناد جدید به دست آمده نشان می دهد اپل اخیراً پتنتی را در اروپا در رابطه با […]

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای برخی از دستگاه‌های خود مانند آیفون یا آیپد کنترلر بازی عرضه کند. پیش از این نیز شایعاتی در رابطه با حضور این شرکت در بازار کنسول و بازی منتشر شده بود. اسناد جدید به دست آمده نشان می دهد اپل اخیراً پتنتی را در اروپا در رابطه با این موضوع به ثبت رسانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در پتنت ثبت شده توسط اپل آزمایش سه مدل کنترلر بازی آمده است که یکی از آنها به عنوان یک دستگاه جانبی برای وصل شدن به آیفون نیز در نظر گرفته می شود. در این پتنت در مورد نحوه اتصال آن به دستگاه توضیحی داده نشده است. کنترلر دوم در این پتنت همانند یک سطح صاف مقابل نمایشگر آیفون خواهد بود که شبیه به یک صفحه کلید و یا نمایشگر ثانویه است. مدل سوم این پتنت مربوط به کنترلر با طراحی سنتی شبیه کیبورد است که دکمه های آن کمی متفاوت و جزئی تر خواهد بود.

توضیحات این پتنت شامل یک سند ۲۶۶ صفحه ای است که کلیه جزئیات مربوط به برنامه های اپل در راه اندازی تجهیزات جانبی مربوط به بازی در آن آمده است. به نظر می‌رسد واقعا اپل قصد دارد تا در بخش بازی حضور قدرتمندی داشته باشد. دو سال پیش نیز خبرهایی در مورد ساخت یک کنسول با پردازنده ARM توسط این شرکت منتشر شده بود که پس از آن نیز استخدام چند مهندس ایکس باکس توجه نشریات را به خود جلب کرد. اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست چه زمانی اپل کنسول خود را معرفی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال