برنامه ویژه اپل برای توسعه دهندگان همزمان با برگزاری کنفرانس WWDC 2022

کنفرانس جهانی اپل به نام WWDC 2022 از تاریخ ششم تا دهم ژوئن و به صورت آنلاین برگزار می شود. طبق گفته اپل احتمالا در کنار این کنفرانس برنامه ای نیز برای توسعه دهندگان برگزار خواهد شد و افراد حاضر در آن باید به محل برگزاری آن یعنی اپل پارک مراجعه کنند. به گزارش سرویس […]

کنفرانس جهانی اپل به نام WWDC 2022 از تاریخ ششم تا دهم ژوئن و به صورت آنلاین برگزار می شود. طبق گفته اپل احتمالا در کنار این کنفرانس برنامه ای نیز برای توسعه دهندگان برگزار خواهد شد و افراد حاضر در آن باید به محل برگزاری آن یعنی اپل پارک مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توضیحات اپل در مورد حضور توسعه‌دهندگان در وب سایت این شرکت آمده است. در پست این وبسایت می خوانیم: در تاریخ شروع آن و در کنار برگزاری کنفرانس اپل میزبان توسعه‌دهندگان در این رویداد خواهد بود. تا در کنار مهندسان و کارشناسان خود علاوه بر مشاهده ویدیوها و سخنرانی اصلی کاوش مرکز کاملاً جدید توسعه‌دهندگان نیز انجام گیرد.

به نظر می رسد مرکز توسعه دهنده اختصاصی جدید اپل در محوطه اپل پارک ساخته شده است و توسعه دهندگان می توانند به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند. این افراد برای ارسال درخواست خود تا ۱۹ اردیبهشت فرصت دارند و پس از آن دعوت نامه ها برای آنها تخصیص داده شده و قابل انتقال نخواهد بود. احتمالا اپل در اولین روز از این رویداد به سراغ معرفی و نمایش جدیدترین نسخه سیستم عامل های خود خواهد رفت. باید منتظر باشیم تا اپل در این مراسم iOS 16  به همراه iPadOS را معرفی کند. در کنار آن watchOS 9  برای ساعت های هوشمند و مک او اس ۱۳ برای مک ها نیز معرفی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال