ایرپادهای بلوتوث اپل ممکن است تا پایان سال 2016 عرضه نشوند

اپل در ماه گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی ایرپاد‌های بلوتوث خود را به تاخیر انداخته است. به گفته‌ی اپل، آن‌ها تا زمانی که یک محصول به طور کامل آماده نباشد نمی‌توانند آن را عرضه کنند و به همین علت نتوانستند در زمان تعیین شده این ایرپاد را وارد بازار کنند. بعد از انتشار این خبر، […]

اپل در ماه گذشته اعلام کرد که عرضه‌ی ایرپاد‌های بلوتوث خود را به تاخیر انداخته است. به گفته‌ی اپل، آن‌ها تا زمانی که یک محصول به طور کامل آماده نباشد نمی‌توانند آن را عرضه کنند و به همین علت نتوانستند در زمان تعیین شده این ایرپاد را وارد بازار کنند. بعد از انتشار این خبر، منابع مختلفی بیان کردند که با این وجود اپل همچنان می‌تواند ایرپادهای خود را در سال 2016 عرضه کند اما گزارشی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که ایرپادهای بلوتوث اپل تا پایان سال 2016 عرضه نمی‌شوند.

این خبر را موسسه‌ی تحقیقاتی Barclay منتشر کرده است؛ براساس این خبر، ایرپادهای بلوتوث اپل حداکثر تا چهار هفته‌ی آینده وارد خط تولید نمی‌شوند. بنابراین، اپل که امیدوار بود بتواند فروش خوبی را از این محصول در تعطیلات کریسمس کسب کند، باید تا اوایل سال 2017 عرضه‌ی این محصول را به تاخیر بیندازد. ایرپدهای بلوتوث ساکنان کوپرتینو 159 دلار قیمت دارند و اگر در تعطیلات کریسمس وارد بازار می‌شدند، بدون شک می‌توانستند به درآمد اپل در سال 2016 کمک کنند.

البته محصول تازه‌وارد اپل رقیب بسیار قدرت‌مندی را نیز در پیش‌روی خود می‌بیند. هدست بلوتوث سامسونگ Gear Icon X نام داشته و با قیمت 199 دلاری هم‌اکنون در اکثر مناطق برای فروش عرضه شده است. بااین‌وجود، اپل تولید 10 تا 15 میلیونی ایرپادهای خود را طی ماه آینده در دستور کار دارد و قرار است طی ماه‌های‌ آینده تعداد بیشتری را نیز وارد بازار کند.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال