رویداد WWDC اپل از 24 تا 28 خرداد در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد

Siri، دستیار صوتی اپل به طور رسمی اعلام کرده است که رویداد توسعه‌دهندگان اپل از تاریخ 24 خردادماه کار خود را شروع کرده و تا روز 28 خرداد ادامه خواهد داشت. اپل نیز این خبر را تایید کرده و ادامه داد که این رویداد در شهر سن‌فرانسیسکو آمریکا رخ خواهد داد. شانس خرید بلیط برای مشتاقان […]

Siri، دستیار صوتی اپل به طور رسمی اعلام کرده است که رویداد توسعه‌دهندگان اپل از تاریخ 24 خردادماه کار خود را شروع کرده و تا روز 28 خرداد ادامه خواهد داشت. اپل نیز این خبر را تایید کرده و ادامه داد که این رویداد در شهر سن‌فرانسیسکو آمریکا رخ خواهد داد. شانس خرید بلیط برای مشتاقان این رویداد به طور تصادفی انتخاب می‌شود و کاربران می‌توانند از همین امروز در وب‌سایت رسمی اپل برای این قرعه کشی شرکت کنند.

درکل اپل پروسه‌ی پیچیده‌ای را برای شرکت‌کنندگان این رویداد درنظر گرفته است. در ابتدا فرد مورد نظر باید نام خود را برای حضور در این مراسم ثبت کند؛‌ سپس در صورتی که نام وی مشخص شود او می‌تواند به خرید بلیط بپردازد یا در صورتی که از شرکت در مراسم منصرف شده باید نام فرد دیگری بیرون آید. باید به شما بگوییم که قیمت هر بلیط برای شرکت در رویداد توسعه‌دهندگان اپل 1599 دلار است. مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این قرعه‌کشی تنها تا روز جمعه است و کاربران تا این روز وقت دارند تا در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند. البته کسانی می‌توانند در این قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند که عضو برنامه‌ی توسعه‌دهندگان اپل باشند.

شما هم می‌توانید از دستیار صوتی اپل تاریخ اجرای مراسم WWDC را با پرسیدن عبارت “?When is WWDC” متوجه شوید. اپل معمولا در این رویداد از محصول جدیدی رونمایی نمی‌کند و به معرفی جدیدترین سیستم‌عامل‌های گوشی‌های‌ آیفون خود و دیگر پلتفرم‌ها بسنده می‌کند. به گفته‌ی تیم‌کوک مدیرعامل این شرکت بیش از 1 میلیارد نفر به طور کلی از سیستم‌عامل‌های این شرکت استفاده می‌کنند و نمی‌توان مراسمی را بهتر از مراسم WWDC برای این کاربران پیدا کرد. در این مراسم باید شاهد جدیدترین نسخه‌ها و محصولات مربوط به سیستم‌عامل‌های iOS, OS watchOS و tvOS باشیم. احتمالا iOS 10 نیز در این مراسم رونمایی می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال