مراسم WWDC 2023 اپل در تاریخ پنجم ژوئن برگزار می‌شود

بنظر می رسد به زمان شنیدن خبرهای جدید در مورد جدیدترین ویژگی های آی او اس و مک او اس نزدیک میشویم. احتمال دارد در این مراسم شاهد معرفی سخت افزارهای واقعیت مجازی نیز باشیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اپل مراسم کنفرانس توسعه دهندگان جهانی در ۵ ژوئن یا […]

بنظر می رسد به زمان شنیدن خبرهای جدید در مورد جدیدترین ویژگی های آی او اس و مک او اس نزدیک میشویم. احتمال دارد در این مراسم شاهد معرفی سخت افزارهای واقعیت مجازی نیز باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام اپل مراسم کنفرانس توسعه دهندگان جهانی در ۵ ژوئن یا ۱۵ خرداد شروع به کار خواهد کرد. این رویداد تا تاریخ ۱۹خرداد بصورت مجازی برگزار می‌شود. اما مانند سال های گذشته افتتاحیه این مراسم در اولین روز در اپل پارک و بصورت حضوری برگزار خواهد شد. سوزان پرسکات، معاون اپل در مورد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان می گوید: این رویداد بزرگترین و هیجان انگیزترین مراسم شرکت اپل خواهد بود.

طبق روال هر ساله، اپل در این مراسم نسخه های بعدی سیستم عامل های خود و ویژگی های جدید آنها را به اشتراک می گذارد. در سال گذشته اپل در این مراسم قابلیت قفل اعلام روی صفحه نمایشگر در iOS16 را به نمایش گذاشته بود.

گزارش هایی نیز اخیرا منتشر شده که نشان می دهد احتمال دارد امسال همان سالی است که اپل هدست واقعیت افزوده/مجازی خود را معرفی می کند. البته پیش از این نیز احتمال چنین کاری پیش بینی شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال