تصویب دستورالعمل تماس با اپراتورها با پیام رسان های داخلی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد از این به بعد پیام رسان های بومی می‌توانند به اپراتورهای موبایل متصل شوند. وی اضافه کرد خدمات لازم برای چنین ارتباطی با کمک اپراتورهای تلفن همراه فراهم خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیاده سازی قابلیت CallOut در ۲۳ تیر اعلام شده بود. […]

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد از این به بعد پیام رسان های بومی می‌توانند به اپراتورهای موبایل متصل شوند. وی اضافه کرد خدمات لازم برای چنین ارتباطی با کمک اپراتورهای تلفن همراه فراهم خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیاده سازی قابلیت CallOut در ۲۳ تیر اعلام شده بود. این قابلیت کاربران شبکه های پیام رسان بومی را قادر می ساخت تا از طریق اپلیکیشن خود بتوانند با مشترکین اپراتورهای همراه تماس بگیرند. این تماس هزینه پایین تری نسبت به تماس بین دو پراتور خواهد داشت. همچنین رئیس سازمان رگولاتوری اعلام کرده بود این قابلیت تنها برای پیام‌رسان هایی که نصب آنها بالای ۵ میلیون کاربر است فعال و هزینه تماس نیز نصف هزینه تماس های عادی محاسبه خواهد شد.

در این ویژگی نیاز به نصب پیام رسان توسط ۲ کاربر نبوده و چنانچه یکی از کاربران پیام رسان بومی را نصب کرده باشد می‌تواند از طریق آن با شماره های همراه اول، ایرانسل و رایتل تماس بگیرد. هزینه این تماس نیز تنها ۲۵ تومان خواهد بود.هزینه این تماس از طریق کیف پول داخل پیام رسان محاسبه خواهد شد. به این ترتیب کاربران می توانند با شارژ کیف پول خود هزینه تماس را پرداخت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال