با ArcaBoard بدون هیچ دردسری پرواز کنید!

شرکت بزرگ ArcaSpace که به ساخت هاوِربُردها مشهور است، اخیرا از محصولی جدید اب نام ArcaBoard رونمایی کرده که این محصول با داشتن 36 فن و به کمک باتری‌هایی که بر روی آن نصب شده، می‌تواند تا شش دقیقه بر روی هوا بماند. این هاوربرد به کمک نیروی 272 اسب‌بخاری خود می‌تواند تا ارتفاع 1 فوت از […]

شرکت بزرگ ArcaSpace که به ساخت هاوِربُردها مشهور است، اخیرا از محصولی جدید اب نام ArcaBoard رونمایی کرده که این محصول با داشتن 36 فن و به کمک باتری‌هایی که بر روی آن نصب شده، می‌تواند تا شش دقیقه بر روی هوا بماند. این هاوربرد به کمک نیروی 272 اسب‌بخاری خود می‌تواند تا ارتفاع 1 فوت از سطح زمین بلند شود.

سازندگان در مورد این هاوربرد، “داشتن آزادی کامل” را کمی مبالغه‌آمیز خوانده‌اند چرا که باتری‌ها پس از شش دقیقه از بین می‌روند! این موضوع می‌تواند واقعا آزادی انسان در پرواز کردن و استفاده از این دستگاه را از بین ببرد.

البته کاملا مشخص است که چه آینده‌ای در انتظار هاوربردها قرار گرفته؛ آینده‌ای برای تغییر دادن هر چیزی که بتوان با آن در آینده حرکت نمود. طبق ویدئویی که سازندگان از این محصول جدید نیز منتشر کرده‌اند، استفاده از آن نمی‌تواند کار سختی باشد، اما باید بدانید که برای تولید چنین چیزی، سازندگان به 20,000 دلار پول نیاز دارند.

کسانی که این هاوربرد را پیش‌خرید می‌کنند می‌توانند تا 15 آوریل سال آینده آن را دریافت نمایند. همچنین این امکان وجود دارد که با مراجعه به وب‌سایت سازندگان، یکی از این هاوربردها را پیش‌خرید نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال