پرچمداران جدید سامسونگ از نظر iFixit تا چه اندازه تعمیرپذیرند

اول اردیبهشت‎ماه گوشی‎های Samsung Galaxy S8 و +S8 رسما عرضه می‎شوند، اما تعدادی از مشتریان خوش‎شانس موفق به دریافت آن‎ها شده‎اند. در همین زمینه وب‎سایت iFixit محتویات داخلی این دو گوشی را زیر و رو کرده است. iFixit با کالبدشکافی دو گوشی گلکسی اس 8 و +S8 به شکل قابل انتظاری متوجه شده است که […]

اول اردیبهشت‎ماه گوشی‎های Samsung Galaxy S8 و +S8 رسما عرضه می‎شوند، اما تعدادی از مشتریان خوش‎شانس موفق به دریافت آن‎ها شده‎اند. در همین زمینه وب‎سایت iFixit محتویات داخلی این دو گوشی را زیر و رو کرده است.

iFixit با کالبدشکافی دو گوشی گلکسی اس 8 و +S8 به شکل قابل انتظاری متوجه شده است که این دو دستگاه از نظر داخلی همانند با نمای بیرونی بسیار شبیه به هم هستند، گرچه +S8 باتری به مراتب بزرگتری دارد.

iFixit ذکر می‎کند که ساختار شیشه روی شیشه (که با یک ماده‎ی چسبنده‎ی محکم به هم چسبیده شده است) باعث می‎شود باز کردن دو گوشی S8 جدید سامسونگ بسیار مشکل شود. با آن‎که امکان تعویض مستقل قطعات زیادی وجود دارد، ولی برداشتن باتری یقینا به این سادگی‎ها نیست و شیشه‎ی جلویی آن‎ها تقریبا بدون آسیب نزدن به نمایشگر خمیده، غیرقابل تعویض است. به طور کلی، هر دو گوشی S8 و +S8 امتیاز تعمیرپذیری 4 از 10 را دریافت می‎کنند. اگر بخواهیم مقایسه کنیم گوشی‎های گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 7 اج سال قبل به ترتیب امتیازهای 4 و 3 را دریافت کرده بودند. به عبارت دیگر، کاربران به تنهایی نمی‎توانند این دو دستگاه را تعمیر کنند چون کار آسانی نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال