دستگیری کارمند سابق سامسونگ به دلیل افشای اسرار تجاری

یکی از کارمندان سابق سامسونگ الکترونیکس برخی از اسرار شرکت تجاری و اطلاعات محرمانه این شرکت را به سرقت برده بود. این کارمند اکنون به اتهام افشای این اطلاعات دستگیر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، یکی از کارمندان سابق سامسونگ الکترونیکس به تازگی برخی […]

یکی از کارمندان سابق سامسونگ الکترونیکس برخی از اسرار شرکت تجاری و اطلاعات محرمانه این شرکت را به سرقت برده بود. این کارمند اکنون به اتهام افشای این اطلاعات دستگیر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، یکی از کارمندان سابق سامسونگ الکترونیکس به تازگی برخی اطلاعات محرمانه شرکت مربوط به ساخت تراشه های اختصاصی را به سرقت برده است. به همین دلیل مراحل تحقیقاتی از این کارمند در حال انجام است و این شرکت کره ای نیز دستگیری این فرد را تایید کرده است.

 یکی از سخنگویان سامسونگ اعلام کرد اکنون مراحل تحقیقاتی و بازجویی این فرد به اتهام نقض قوانین حفاظت از اطلاعات در حال انجام است. با توجه به اینکه جزئیات دیگری از این موضوع فاش نشده است هنوز مشخص نیست دقیقاً چه نوع اطلاعاتی سرقت شده و یا چه خطراتی ممکن است از این سرقت متوجه شرکت‌ها یا افراد شخص ثالث باشد. البته این کارمند قبل از ترک سامسونگ الکترونیکس اقدام به گرفتن عکس از صفحه نمایش کامپیوتری کرده بود که در آن اطلاعات فرایند ساخت تراشه های سامسونگ قرار داشت. پس از مسدود سازی سیستم پایگاه داده سامسونگ به دلیل فیلمبرداری داخلی این فرد با گوشی اقدام به ضبط اطلاعات کرده است.

برخی رسانه ها اعلام کردند این شرکت با عکاسی از اسرار تجاری سامسونگ آنرا برای شرکت‌های رقیب برای فروش گذاشته است. برخی نیز معتقدند این اطلاعات مربوط به فرآیند ساخت نیمه هادی پیشرفته همچنین تراشه های ۵ یا سه نانومتری بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال