دستگیری اینفلوئنسر آمریکایی به جرم تصاحب دامنه اینترنتی

یک اینفلوئنسر 27 ساله آمریکایی با میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام به جرم تهدید و درگیری با صاحب یک دامنه اینترنتی به 14 سال حبس محکوم شد. این فرد با کمک پسرعموی سابقه دار خود و با یک اسلحه مالک یک دامنه اینترنتی را مجبور کرد تا مالکیت آن را به وی واگذار کند. […]

یک اینفلوئنسر 27 ساله آمریکایی با میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام به جرم تهدید و درگیری با صاحب یک دامنه اینترنتی به 14 سال حبس محکوم شد. این فرد با کمک پسرعموی سابقه دار خود و با یک اسلحه مالک یک دامنه اینترنتی را مجبور کرد تا مالکیت آن را به وی واگذار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به نقل از Interesting Engineering، روسی لوتاریو آدامز که به Polo دراینستاگرام شهرت دارد، تلاش داشت تا مالکیت دامنه doitforstate.com را در اختیار خود بگیرد. علت این کار نیز علاقه وی به هشتگ DoItForState بوده است. مالک این دامنه شخصی به نام اتان دیو و یکی از دوستان و شریک آدامز محسوب میشد. پیش از این آدامز تلاش کرده بود تا این دامنه را از دیو خریداری کند که توسط دیو مورد قبول واقع نشده بود.

آدامز برای راضی کردن دیو متوسل به زور شد و با کمک پسرعمویش و حمله شبانه به منزل دیو خواستار متقاعد کردن این فرد برای فروش دامنه شد. در این درگیری دیو موفق شد از خود دفاع کند و با کنترل اسلحه و شلیک به پسرعموی ادامز در نهایت پلیس را مطلع کند.

روسی ادامز در یکی از صفحات اینستاگرام خود که حدود 1.5 میلیون نفر دنبال کننده دارد، اقدامات زننده و غیراخلاقی برخی از دانشجویان دانشگاه ایالتی آیووا را منتشر میکرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال