لانچر Arrow با بهبود رابط کاربری و افزایش کارایی به میدان می‌آید

تیم مسئول ساخت لانچر Arrow نسخه‎ی دیگری از اپلیکیشن اندروید خود را عرضه کرده‎اند، نسخه‎ای که به لطف تغییرات جدید بسیار ساده‎تر و سریع‎تر است. اگر دارای گوشی‎هوشمندی با نسخه‎ی اندروید 4.0.3 به بالا هستید، لانچر Arrow یقینا ارزش امتحان کردن را دارد. نسخه‎ی جدید این لانچر یعنی 2.4.0، قابلیت‎های موجود در این اپلیکیشن را […]

تیم مسئول ساخت لانچر Arrow نسخه‎ی دیگری از اپلیکیشن اندروید خود را عرضه کرده‎اند، نسخه‎ای که به لطف تغییرات جدید بسیار ساده‎تر و سریع‎تر است.

اگر دارای گوشی‎هوشمندی با نسخه‎ی اندروید 4.0.3 به بالا هستید، لانچر Arrow یقینا ارزش امتحان کردن را دارد. نسخه‎ی جدید این لانچر یعنی 2.4.0، قابلیت‎های موجود در این اپلیکیشن را با تغییراتی همراه کرده است ولی‎همچنین موارد بسیار جدیدی نیز اضافه شده‎اند تا کار با این لانچر بسیار جالب‎تر باشد.

به عنوان مثال، صفحه‎ی هوم این اپلیکیشن به منظور قابلیت استفاده‎ی بهتر در بحث تجربه‎ی کاربری (UX) با تغییراتی روبرو شده است. هم‎چنین، شما می‎توانید حالا انگشت خود را بر روی یک ابزار برای جابجایی موقعیت‎ها نگه دارید. قابلیت جدید دیگر اضافه شده در این آپدیت توانایی مخفی کردن اپلیکیشن‎هایی است که در منوی تنظیمات نمی‎خواهید آن‎ها را ببینید.

علاوه بر این، صفحه‎ی Recent حالا از آیتم‎های موجود در حافظه‎ی موقتی (کلیپ‎بورد) و فایل‎های دانلود شده پشتیبانی می‎کند. ولی شاید مهم‎ترین ویژگی، قابلیت جستجوی بهبود‎یافته‎ای است که توسعه‎دهندگان اضافه کرده‎اند. در نسخه‎ی جدید لانچر Arrow، کاربران قادر به جستجوی اپلیکیشن‎ها و افراد مختلف در گوشی، نه فقط در اینترنت، خواهند بود.

همان‎طور که قبلا اشاره شد، در بحث عملکرد نیز وضعیت بهتر شده است، بنابراین کاربران همیشه منتظر باید انتظار لانچری را داشته باشند که بسیار سریع‎تر است. هم‎چنین باید اشاره کرد که لانچر Arrow بایستی به لطف آخرین آپدیت از حافظه‎ی کمتری استفاده کند.

مشخص است که برای این‎که این لانچر بتواند رقیبی برای لانچرهای اندرویدی دیگر نظر Nova باشد، نیاز به تغییرات بسیار بیشتری دارد ولی توسعه‎دهندگان Arrow به دنبال هر آپدیت آن را بهبود می‎بخشند، بنابراین به احتمال زیاد در آینده‎ای نه چندان نزدیک با محصول رقابتی‎تری روبرو خواهیم بود.

تصاویری از این لانچر را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال