کسب و کارها

شارژ سریع حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

شارژ سریع حساب پرفکت مانی یکی از دغدغه‌های کاربران این شبکه است که ما در این مقاله آن را به شیوه‌ای مناسب شرح داده‌ایم. پرفکت مانی و وب مانی را می‌توان به‌عنوان دو شبکه محبوب برای پرداخت‌های بین‌المللی دانست که تعداد زیادی از کاربران ایرانی هم از آنها استفاده می‌کنند. عدم تحریم کاربران ایرانی، مقبولیت […]

شارژ سریع حساب پرفکت مانی یکی از دغدغه‌های کاربران این شبکه است که ما در این مقاله آن را به شیوه‌ای مناسب شرح داده‌ایم.

پرفکت مانی و وب مانی را می‌توان به‌عنوان دو شبکه محبوب برای پرداخت‌های بین‌المللی دانست که تعداد زیادی از کاربران ایرانی هم از آنها استفاده می‌کنند. عدم تحریم کاربران ایرانی، مقبولیت جهانی، سهولت در استفاده و … از جمله دلایلی بوده که موجب شده تا تعداد زیادی از هم‌وطنان و فعالان این حوزه، این دو شبکه برای خریدهای اینترنتی خود در سطح جهانی استفاده نمایند.

با این اوصاف بخش زیادی از کاربران با شنیدن نام آنها دچار سردرگمی می‌شوند. مازاد بر این تعداد بیشتری از آنان با چگونگی خرید پرفکت مانی و خرید وب مانی آشنایی ندارند. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا ماهیت این دو پلتفرم را برای شما شرح داده و از طرفی دیگر راهکاری مناسب برای شارژ سریع حساب پرفکت مانی و وب مانی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم به دنبال استفاده از خدمات این دو شبکه هستید، حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی را می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و البته مطرح‌ترین شبکه‌های پرداخت بین‌المللی در دنیا دانست. این شبکه را می‌توان مشابه یک پروژه ارز دیجیتال دانست. در واقع شما با واریز مبلغ خود بدان، می‌توانید معادل ارزش آن، وجه پرفکت مانی را دریافت نمایید. پرفکت مانی به‌عنوان یک پول دیجیتال شناخته می‌شود و بسیاری از وب‌سایت‌ها و بیزینس‌های جهانی آن را به‌عنوان یک روش پرداخت پذیرفته‌اند.

حال شما می‌توانید به کمک پرفکت مانی خود به‌سادگی فرایند خرید را انجام دهید. البته باید عنوان کنم که این پول دیجیتال هیچ‌گونه نوسان قیمتی ندارد. یعنی قیمت پرفکت مانی همواره ثابت بوده و معادله ارزهای فیات آن نظیر یورو، دلار و … می‌باشد. نکته قابل‌توجه این است که می‌توان به کمک آن، اقدامات مالی مناسبی در سطح بین‌المللی داشت.

برای مثال شما می‌توانید با استفاده از پرفکت مانی نسبت به دریافت وجه از همکاران خارجی و انتقال پول به‌حساب آنها اقدام نمایید. همین مورد هم باعث شده تا پرفکت مانی به‌عنوان راهکاری مناسب برای دور زدن تحریم‌ها تلقی شود. چنین محبوبیت بی نظیری پرفکت مانی را در بین ایرانیان ترند کرده است.

خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی به‌عنوان نخستین قدم برای استفاده از خدمات این شبکه شناخته می‌شود. در واقع شما بدون خرید پرفکت مانی، عملاً قادر به انتقال وجه به‌حساب دیگر یا انجام خریدهای اینترنتی نیستید. بر همین مبنا است که بایستی حتماً حساب کاربری خود در این وب‌سایت را شارژ نمایید. متأسفانه شبکه پرفکت مانی ارز ریال را قبول ندارد. بر همین مبنا ایرانیان نمی‌توانند به طور مستقیم و با استفاده از ارز رایج مملکت پرفکت مانی را خریداری نمایند.

اما این به معنای انتهای کار نیست چرا که می‌توان با استفاده از روش‌های گوناگونی حساب پرفکت مانی را شارژ نمود. مواردی همچون خرید ووچر، انتقال به‌حساب، خرید بیت‌کوین و … از جمله راهکارهای قابل قبولی است که می‌توان به وسیله آن حساب پرفکت مانی را شارژ نمود.

البته باید عنوان کنم که هر یک از این روش‌ها کارمزدهای مختص به خود را دارند. مازاد بر این ریسک کلاهبرداری در آنها تا حد زیادی افزایش یافته است. بر همین مبنا افراد حرفه‌ای توصیه می‌کنند تا برای خرید پرفکت مانی از وب‌سایت‌ها یا صرافی‌های معتبر کمک بگیرید.

وب مانی چیست؟

اگر پرفکت مانی به گوشتان خورده، پس بایستی تا به این لحظه کلمه وب مانی هم را شنیده باشید. در واقع این پلتفرم به‌عنوان شبکه مالی دیگری شناخته می‌شود که رقیب سرسخت پرفکت مانی است. این دو شبکه تا حد زیادی شرایط مشابهی دارند. برای مثال هر دوی آنها کاربران ایرانی را تحریم نکرده‌اند. مازاد بر این اغلب کسب و کارهای معتبر هم آنها را به‌عنوان روشی برای پرداخت پذیرفته‌اند.

این مورد باعث شده تا وبمانی هم در بین ایرانیان محبوبیت قابل قبولی را کسب نماید. کاربران می‌توانند به وسیله وب مانی اقدامات مختلفی همچون انتقال وجه، خرید اینترنتی و موارد مشابه را انجام دهند. مازاد بر این تعداد زیادی از فریلنسرهای داخلی با استفاده از وب مانی، درآمدات خود را دریافت می‌کنند. همین مورد سبب شده تا نفوذ این شبکه در بین کاربران ایرانی روز به روز افزایش پیدا کند.

در نظر داشته باشید که ماهیت وبمانی هم دقیقاً مشابه پرفکت مانی است. البته این شبکه نسبت به وب مانی محبوب کمتری دارد چرا که تعداد ارزهای لیست شده در آن کمتر می‌باشد. مازاد بر این بیزینس‌های کمتری آن را به‌عنوان روشی جهت پرداخت پذیرفته‌اند. با این اوصاف کارمزدهای مناسب و البته شیوه‌های متنوع برای شارژ حساب موجب شده تا وبمانی هم در بین ایرانیان محبوب شود.

خرید وب مانی

برای اینکه بتوانید از مزایای شبکه وبمانی بهره‌مند شوید، بایستی حتماً حساب خود را به وسیله این ارز شارژ نمایید. در واقع شما با ارائه مبلغی مشخص، معادل آن را وب مانی در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید. با استفاده از این وب مانی، پروسه انتقال یا خرید انجام می‌شود. متأسفانه وب مانی هم مانند پرفکت مانی درگاه پرداخت ریالی ندارد. لذا بایستی کاربران به روش‌های دیگر متوسل شوند.

خرید پرفکت مانیروش‌هایی همچون انتقال به‌حساب، استفاده از ارزهای واسطه، کمک گرفتن از کارت هدیه‌های شبکه وبمانی و موارد دیگر جزو روش‌هایی است که می‌توان برای خرید وب مانی استفاده نمود. البته باید این موضوع را خاطرنشان کنیم که هر یک از این روش‌ها دارای مقدار مشخصی از ریسک است چرا که تعداد زیادی از کاربران در این مسیر مورد سوء استفاده و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. لذا بایستی برای خرید وب مانی هم حتماً از یک صرافی معتبر کمک بگیرید.

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

همان گونه که اشاره کردیم، وب مانی و پرفکت مانی به‌عنوان دو شبکه مناسب برای انجام خریدهای اینترنتی در سطح بین‌المللی شناخته می‌شوند. اما متأسفانه استفاده از آنها با اندکی دشواری همراه است. پلتفرم نوین پرداخت به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین تلقی می‌شود که سعی کرده تا این دشواری را کاهش دهد. در واقع خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می‌تواند راهکار نهایی شما برای رفع این مشکلات باشد.

شما می‌توانید در ساده‌ترین وجه ممکن و با استفاده از خدمات اینترنتی نسبت به خرید پرفکت مانی یا خرید وب مانی اقدام نمایید. افزون بر این موارد خدمات دیگری نظیر افتتاح حساب، خرید ووچر پرفکت مانی، نقد کردن وب مانی، نقد کردن پرفکت مانی و … جزو خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت قلمداد می‌شود. نکته قابل‌توجه در رابطه با این خدمات، کارمزد پایین و البته سرعت بالای آنها می‌باشد.

در واقع بلافاصله بعد از ثبت سفارش شما، پروسه انجام آن آغاز می‌شود. همین فاکتور هم عاملی شده تا بسیاری از افراد حرفه‌ای برای نقد کردن درآمدات خود به این سایت مراجعه نمایند. افزون بر این موارد تیم نوین پرداخت پشتیبانی مناسبی دارد که در هر لحظه همراه مشتریان خواهد بود. این مورد سبب شده تا روز به روز کاربران بیشتری به سمت این پلتفرم هجوم بیاورند. چنانچه شما هم به دنبال خرید پرفکت مانی یا خرید وب مانی هستید، می‌توانید هم اکنون از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کرده و با کارشناسان آنها تماس حاصل فرمایید.