در هنگام خرید باتری برای ماشین  به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید باتری یکی از مهمترین خریدهایی است که بسیاری از افرادی که از ماشین های شخصی خود استفاده می کنند، مجبور هستند که آن را انجام بدهند. همانطور که می دانید باتری یکی از مهمترین قطعات ماشین ها به شمار می رود، که بسیاری از فعالیت های الکتریکی، شیمیایی و مکانیکی ماشین ها به باتری […]

خرید باتری یکی از مهمترین خریدهایی است که بسیاری از افرادی که از ماشین های شخصی خود استفاده می کنند، مجبور هستند که آن را انجام بدهند. همانطور که می دانید باتری یکی از مهمترین قطعات ماشین ها به شمار می رود، که بسیاری از فعالیت های الکتریکی، شیمیایی و مکانیکی ماشین ها به باتری آن باز می گردد. در هنگام خرید بسیاری از افراد به قیمت باتری ماشین توجه می کنند. حال بهتر در هنگام خرید باتری به این نکات توجه نمایید اندازه باتری، سیلد یا غیر سیلد بودن باتری، ظرفیت بالای ذخیره باتری، آمپراژ باتری خودرو، عمر باتری ماشین، شرایط آب و هوایی تاثیر گذار بر روی باتری و برند باتری خودرو می تواند از نکات مهمی باشد که بهتر است قبل از خرید به آن توجه شود. به طور کلی باتری خودرو می تواند یکی از مهمترین قطعات خودرو باشد، که در بسیاری از موارد با تعویض آن می توانید به ماشین خود توان مصرفی بالایی ببخشید.

در هنگام خرید باتری برای ماشین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

باتری های سیلد و غیر سیلد چه ویژگی هایی دارد؟

اگر قصد دارید باتری خودرو خریداری کنید، بهتر است با قیمت باتری ماشین سیلد و غیر سیلد آشنا شوید. به طور کلی به باتری های خشک باتری های سیلد هستند، که این روزها بیشتر از باتری های تر از آن ها استفاده می شود. چرا که باتری های خشک مزایای بسیاری نسبت به باتری های تر دارند. باتری های خشک به دلیل اینکه نمی توانند مایع اسیدی را به بیرون بریزند، می توانند سبب شوند که اطراف ماشین شما تمیز بماند. از دیگر مزایای این باتری ها می توان به نوسانات ولتاژی کم آن اشاره کرد، که همین موضوع سبب می شود که عمر باتری افزایش پیدا کند. عمر این باتری ها بین 3 تا 5 است ولی عمر باتری های غیر سیلد یا همان باتری های تر نهایتا 2 سال است. حال اگر قصد دارید که از قیمت باتری ماشین اطلاع داشته باشید، می توانید به سایت نیازیتو مراجعه نموده، و با دادن اطلاعات خود به این سایت از آنها بخواهید تا به راحتی از فروشگاه شما تبلیغ کرده و فروشگاه شما را به مشتریان سطح کشور معرفی نمایند.

باتری خودرو

ظرفیت ذخیره انرژی بالا در باتری های خودروها به چه صورت است؟

همانطور که همه ما میدانیم همه باتری های موجود در بازار دارای ظرفیت هستند بنابراین شما می توانید باتری را برای خودروی خود انتخاب نمایید، که ظرفیت بسیار بالایی داشته باشد. ظرفیت بالای باتری خودروها سبب شده است تا بسیاری از افراد بتوانند در مواقع بحرانی رانندگی با روشن کردن چراغ ماشین به راحتی رانندگی کنند. بنابراین ظرفیت بالای باتری های خودرو می تواند تاثیر بسیار بالایی بر روی میزان استفاده شما از چراغ های خودرو بگذارد.

چگونه می توانیم با خرید باتری با کیفیت تا مدت ها برای ماشین باتری نخریم؟

همه ما در تلاش هستیم تا با خرید یک باتری با کیفیت تا مدت های طولانی از خرید باتری راحت شویم. عمر باتری ماشین دقیقا از زمانی محاسبه می شود که باتری در کارخانه تولید می شود، بنابراین شما می توانید باتری هایی را خریداری کنید، که نزدیک ترین تاریخ تولید را دارند تا طول عمر باتری افزایش بیابد. به طور کلی پس از تولید هر باتری بعد از یکسال، صفحات آن سولفاته می شوند. بنابراین سعی کنید از خرید باتری هایی که یک سال از طول عمر آن گذشته است، خودداری نمایید. از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید،تاریخ تولید باتری است که در ضمانت نامه قید می شود.

شرایط آب و هوایی چه تاثیری بر روی باتری می گذارد؟

همانطور که میدانید شرایط اقلیمی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی باتری ها بگذارد. بنابراین شما اگر در اقلیم سرد زندگی می کنید، بهتر است از باتری هایی استفاده نمایید که بر روی آن ها برچسب N زده شده باشد. این برچسب به معنای علامت شمال است که بیانگر این است که این باتری بادی در آب و هوای سردسیری مورد استفاده قرار بگیرد. برای آب و هواهای گرمسیری نیز از باتری هایی استفاده می شود که بر روی آن ها علامت S  زده شده است، که می تواند بیانگر این موضوع باشد که مناسب فضاهای گرمسیری می باشد. بنابراین استفاده از این نوع باتری ها می تواند سبب شود که شما به راحتی بتوانید در هر آب و هوایی که هستید باتری متناسب با آن آب و هوا را خریداری نمایید.

مکانیک در حال تست باتری ماشین

برند باتری ماشین بر روی کیفیت باتری تا چه حد تاثیر می گذارد؟

برند باتری ماشین بسیار مهم تلقی می شود و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت باتری ها بگذارد. بنابراین اگر قصد دارید باتری ماشین برای خودروهای خود خریداری نمایید، بهتر است به برند آن توجه نمایید. در کشورهای اروپایی به دلیل قوانین تابع محیط زیست بسیاری از افراد در تلاش هستند تا باتری های اتمی و غیر اتمی تولید نکنند. اما در کشور ما بسیاری از باتری های خودرو متعلق به کشورهای کره جنوبی، چین، ترکیه و ایران است، که کیفیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.

پس:

بسیاری از افراد می توانند به راحتی با خرید باتری خودرو برای ماشین های خود، به راحتی رانندگی کنند. شاید دانستن این نکته خالی از لطف نباشد که یک باتری ماشین حدود 3 تا 5 سال قابلیت استفاده دارد، بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید باتری های با کیفیت کره ای، ایرانی و ترکیه ای از مزایا و امکانات باتری به مدت 3 تا 5 سال استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت باتری ماشین می توانید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه فرمایید. نیازیتو شما را در این زمینه کمک و راهنمایی خواهد کرد.