خرید اشتراک ۱۰۰٪ قانونی اپل موزیک با فراسیب

یکی از سرویس‌های محبوب شرکت اپل، اپل موزیک است که مدتی است همه نگاه‌ها را در عرصه موسیقی به خود معطوف کرده است. با سرویس اپل موزیک می‌توانید در هر زمان و هر مکانی به موسیقی‌های محبوب خود دسترسی کامل و آسانی داشته باشید؛ در ادامه با تکنا همراه باشید…  همه ما می‌دانیم که موسیقی […]

یکی از سرویس‌های محبوب شرکت اپل، اپل موزیک است که مدتی است همه نگاه‌ها را در عرصه موسیقی به خود معطوف کرده است. با سرویس اپل موزیک می‌توانید در هر زمان و هر مکانی به موسیقی‌های محبوب خود دسترسی کامل و آسانی داشته باشید؛ در ادامه با تکنا همراه باشید…

 همه ما می‌دانیم که موسیقی جزء لاینفک زندگی ما انسان‌ها بوده و می‌باشد. گذر زمان بدون موسیقی در هر مکانی امر سخت و کسل کننده خواهد بود. موسیقی از آن دسته چیزهایست که نمی‌شود به راحتی از آن گذشت. از قدیم الایام نیز همیشه موسیقی در همه ی خانواده‌های ایرانی جایگاه مهم و ویژه‌ای داشته است. بطور کلی موسیقی با فرهنگ ما انسان‌ها عجین شده است و به قول نیچه فیلسوف بزرگ آلمانی زندگی بدون موسیقی چیزی کم می‌داشت! حال اگر از سیستم‌های اپل یا اپل آیفون استفاده می‌کنید در ادامه می‌خواهیم اپل موزیک را به شما معرفی کنیم که موسیقی شما را برای کل عمرتان تامین کند!

اپل موزیک چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

اپل موزیک یکی از پر طرفدارترین سرویس‌های اپل در میان تمامی اقشار جامعه است که از خدمات اپل استفاده می‌کنند. به کمک اپل موزیک می‌توانید به کالکشن بزرگی از موسیقی‌هایی که گوش می‌دهید در هر مکان و هر زمانی دسترسی داشته باشید. دیگر زمان آن گذشته به خاطر هر موسیقی هزینه‌ای را پرداخت کنید، در اپل موزیک به ازای هر آن چیزی که مورد علاقه شماست هزینه می‌پردازید! برای استفاده از سرویس‌های اپل موزیک بصورت ماهانه هزینه می‌پردازید. همچنین برای دسترسی به اپل موزیک نیازی به نصب نرم افزاری نیست چرا که این سرویس به صورت پیش فرض روی اپل آیفون شما نصب شده است.

چگونه می‌توانیم در ایران از سرویس اپل موزیک استفاده کنیم؟

اشتراک اپل موزیکایرانی‌ها همیشه برای استفاده از سرویس‌های اپل با چالش‌های بسیار زیادی مواجه بوده‌اند. بطوری که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دادند که اپل و خدماتش را برای همیشه کنار بگذارند! اما ما هم اکنون برای استفاده هر کدام از سرویس‌های اپل پیشنهادهای ویژه‌ای برای شما داریم. دیگر نیازی به کوچ کردن به دیوایس‌های نه چندان امن اندرویدی نیست! با فراسیب می‌توانید مانند یک کاربر آمریکایی از خدمات اورجینال سرویس‌های اپل استفاده کنید. اما با وجود تحریم‌ها چگونه می توانیم از اپل موزیک در ایران استفاده کنیم؟ در ادامه بطور کامل این مبحث را شرح می‌دهیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

همانطور که بالاتر گفتیم، اپل موزیک یک سرویس استریم آنلاین اختصاصی اپل است که با آن به مجموعه ی بزرگی از آرشیوهای موسیقی دسترسی خواهید داشت! قیمت استفاده از اپل موزیک 9.99 دلار در ماه است. البته سه ماه اول را می‌توانید به صورت کاملا رایگان از سرویس اپل موزیک استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از اشتراک 3 ماهه رایگان اپل موزیک برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی همراه است که البته با اشتراک اپل موزیک فراسیب، حق اشتراک سه ماهه رایگان شما محفوظ خواهد ماند.

سرویس فمیلی شیرینگ اپل چیست؟

در فراسیب برای اولین بار از روش فمیلی شیرینگ جهت اشتراک گذاری اپل موزیک استفاده میشود. Family Sharing یک روش اقتصادی جهت استفاده ۵ کاربر از یک یا چند سرویس میباشد که باعث میشود هزینه کل بین اعضا تقسیم شود، در حالی که هر ۵ نفر از اشتراک ها استفاده کنند. لازم به ذکر است که در سرویس‌های فمیلی شیرینگ اپل موزیک فراسیب هیچ اطلاعاتی از کاربران بین اعضا به اشتراک گذاشته نمی‌شود و حریم شخصی کاربران کاملا محفوظ خواهد بود.

مزایای استفاده از اپل موزیک چیست؟

  • دسترسی به آرشیو 60 میلیون موزیک ناب! بعید است که کسی در دنیا از این آرشیو لذت نبرد! این حجم از آرشیو هر کسی را وسوسه می‌کند که حتی یکبار هم شده آن را تجربه کند.
  • با فعال سازی اپل موزیک می‌توایند رادیو آنلاین اپل را بشنوید و از برنامه‌های مورد علاقه و متنوع این سرویس محبوب لذت ببرید.
  • دسترسی به پلی لیست‌های متنوع با سبک و موضوعات خاص. اپل موزیک با هوش مصنوعی فوق العاده‌ای که دارد سریعا و به راحتی سلیقه شما را درک و متناسب با علاقه و نیاز شما موسیقی‌های همسو با حالات شما را پیشنهاد می‌کند. با اپل موزیک شما به یک برنامه ریز با یک دوستی که سلیقه و هدف شما را از شنیدن موسیقی درک می‌کند، همراه می‌شوید.
  • امکان فعال سازی اپل موزیک روی اپل آیدی شخصی. این قابلیت به شما امکان استفاده موزیک را روی هر تعداد دیوایسی که با اپل آیدی تان فعال دارید، را مجاز می‌کند.
  • از هر چه بگذریم از دستیار صمیمی و جذاب “سیری” نمی‌توان به راحتی گذشت. خبر بسیار هیجان انگیز این است که با Siri می‌توانید موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. همچنین سرویس اپل موزیک با Shazam کاملا یکپارچه است شما دیگر تداخل و یا تکراری در آرشیوتان نخواهید داشت!
  • لازم به ذکر است که می‌توانید از اکانت اپل موزیک خود روی دستگاه‌های اندرویدی و… نیز استفاده کنید. این قابلیت از نقاط قوت سرویس اپل موزیک است که تمامی ضعف‌های رقبای خود را در عرصه موسیقی پوشش می‌دهد.

امکانات و قابلیت های اپل موزیک:

  • اشتراک اپل موزیکدسترسی به آرشیوهای اختصاصی اپل موزیک
  • سرویس‌های پیشنهادی بسیار جذاب اپل موزیک
  • امکان استفاده اپل موزیک خود روی دیوایس‌های اندرویدی
  • نمایش متن آهنگ‌ها (lyrics ) روی دیوایس خود (این سرویس به تمرکز شما روی آهنگ و همچنین یادگیری و تقویت زبان انگلیسی تان کمک شایانی می‌کند).
  • ایجاد پروفایل اختصاصی و امکان فالوو کردن دیگران
  • کیفیت پخش آهنگ‌ها در اپل موزیک به صورت اورجینال
  • امکان دانلود و پخش آفلاین موسیقی‌ها (این امکان برای ما ایرانی‌ها که عادت به آرشیو کردن به صورت آفلاین داریم و همچنین دسترسی به موسیقی در کوهنوردی و جنگل و مکان‌های دوردستی که دسترسی به اینترنت سخت و کند است، یک مزیت اساسی محسوب می‌شود)

اشتراک اپل موزیک فراسیب چقدر است؟

فراسیب با قدرت تمام آمده است که دیگر کاربران ایرانی برای استفاده از سرویس‌های اپل محدودیتی را حس نکنند. در خصوص اشتراک اپل موزیک نیز در وب سایت رسمی فراسیب می‌توانید از 179 هزار تومان اقدام به فعال سازی سرویس اپل موزیک خود کنید. تحویل سرویس اپل موزیک شما بین 1 تا 4 ساعت طول خواهد کشید و همچنین این اشتراک مربوط به کشور آمریکا هست. لازم به ذکر است تنها دوبار در سال امکان تغییر فمیلی وجود دارد و در این راستا اشتراک کمتر از 3 ماه را توصیه نمی‌کنیم!

چرا فراسیب را پیشنهاد کردیم؟

با خدمات فراسیب می‌توانید انواع مشکلاتی که در ایران با سرویس‌های اپل آیفون خود دارید را برای همیشه رفع کنید. برخی از خدمات فراسیب عبارت است از حذف آیکلود، تعمیرات، رفع مشکلات و ساخت اکانت اپل آیدی، ریکاوری اپل آیدی لاک شده، استفاده از اپل آیدی، خرید انواع لوازم جانبی اپل آیفون و سرویس‌های جذاب مجازی از جمله اکانت‌های پریمیوم، گیفت کارت و اپل آیدی است. با مراجعه به وب سایت رسمی فراسیب به نشانی farasib.com می‌توانید اشتراک اپل موزیک خود را تهیه و در صورت لزوم از سایر خدمات فراسیب بهره ببرید.