بررسی اسپیکر آنکر مدل Sound Core Select

موسیقی یکی از دل نشین ترین هنر های بشری بوده و شنیدن آن لذت بخش خواهد بود. برای داشتن تجربه شنیداری مطلوب باید از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کرد. اگر برای این تجربه قصد ندارید هزینه زیادی متحمل شوید، اسپیکر آنکر مدل Sound Core را از برند آنکر انتخاب کنید. اسپیکر آنکر Sound Core […]

موسیقی یکی از دل نشین ترین هنر های بشری بوده و شنیدن آن لذت بخش خواهد بود. برای داشتن تجربه شنیداری مطلوب باید از لوازم و تجهیزات مناسب استفاده کرد. اگر برای این تجربه قصد ندارید هزینه زیادی متحمل شوید، اسپیکر آنکر مدل Sound Core را از برند آنکر انتخاب کنید.

اسپیکر آنکر Sound Core Select یکی از محصولات محبوب شرکت آنکر محسوب می شود. دلیل این محبوبیت آن کارایی فوق العاده اسپیکر در کنار داشتن قیمتی مناسب است. ویژگی های منحصر به فرد این مدل سبب می شود تا این محصول برای تمامی افراد با هر هدفی مناسب و کارآمد باشد.

برای داشتن خریدی مناسب و مطلوب باید محصول را از جوانب مختلف بررسی کرد. یافتن فروشگاهی معتبر از دیگر مواردی است که به تضمین کیفیت اسپیکر آنکر منجر می شود. فروشگاه اسدی سابقه طولانی مدت در زمینه فروش انواع تجهیزات موبایل دارد. برای خرید اسپیکر آنکر مدل Sound Core Select می توانید به سایت اسدی مراجعه کرده و محصولاتی با کیفیت را با قیمتی مناسب مشاهده و خریداری کنید.

ویدیو برسی اسپیکر آنکر Sound Core Select

برای درک بهتر از ویژگی های یک اسپیکر و رسیدن به خرید مطلوب، مشاهده ویدیو از نقد و برسی آن کالا کمک شایانی به انتخاب درست ما می کند. در این بخش، ویدیویی از نقد و برسی اسپیکر آنکر مدل Sound Core Select برای شما گذاشته ایم تا به خوبی نقات قوت و ضعف این اسپیکر را متوجه شوید.

نگاهی کوتاه به شرکت آنکر و محصولات آن

شرکت آنکر یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع لوازم الکترونیکی است. این شرکت اصالتی چینی دارد؛ ولی در دیگر کشور ها نیز دفاتر و شعبی برای تحقیق و توسعه محصولات الکترونیکی خود تأسیس کرده است. صاحب این شرکت پیش از راه اندازی آن از کارکنان شرکت بزرگ و شناخته شده گوگل بود.

شرکت آنکر در ابتدا فعالیت خود را با تولید آداپتور ها و کابل های شارژ تلفن همراه شروع کرد. کیفیت بالای محصولات تولید شده باعث رونق این شرکت شد؛ به همین دلیل زمینه کاری آن گسترش پیدا کرد. در حال حاضر Anker انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم جانبی گوشی را تولید کرده و به فروش می رساند.

مشخصات اسپیکر مدل Sound Core Select

اگر به دنبال یک اسپیکر سبک و قابل حمل می گردید و انتظار دارید این محصول در کنار کارایی مناسب ظاهری زیبا داشته باشد، مدل Sound Core Select از سری اسپیکر های تولیدی شرکت آنکر همان نمونه خواهد بود که به دنبال آن می گردید. این محصول کمتر از نیم کیلو وزن دارد. وزن تقریبی آن 460 گرم بوده و به همین دلیل برای تمام سنین قابل حمل است. اندازه این مدل کمی بزرگ تر از یک کف دست می باشد و به راحتی در کیف جا می شود.

ویژگی های اسپیکر های آنکر مدل Sound Core Select

ویژگی های شگفت انگیز اسپیکر Sound Core Select آنکر

هر اسپیکر برای اینکه بتواند به بهترین در میان رقیبان خود تبدیل شود، باید ویژگی هایی داشته باشد. هر چه کیفیت یک محصول بالا تر باشد و کارکرد های بیشتری را ارائه دهد، محبوبیت بیشتری در میان خریداران خواهد داشت. این محبوبیت زمانی بیشتر می شود که این کارایی به همراه قیمتی مناسب باشد. در ادامه چند مورد از مطرح ترین نکات مثبت این مدل را بررسی می کنیم.

کیفیت صدای بالا و مناسب

این مدل اسپیکر کیفیت صدای خوبی دارد. موزیک یا هر گونه فایل صوتی بدون هیچ اخلال یا نویز توسط این محصول پخش می شود. برای داشتن کیفیت صدای مطلوب دو اسپیکر 6 واتی درون دستگاه قرار دارد و درمجموع توان خروجی اسپیکر به 12 وات می رسد. همین امر سبب می شود این محصول قابلیت استفاده در فضای باز را داشته باشد.

اتصال قوی از راه دور

اسپیکر Sound Core Select بلوتوثی است. در مدل هایی که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را فراهم می کنند، قدرت دستگاه اهمیت زیادی دارد. بلوتوث این محصول از قدرت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در مجاورت دستگاه های دیگر اختلالی برای بخش این اسپیکر ایجاد نمی شود.

شارژر مخصوص در هنگام خرید

این مدل اسپیکر کابل شارژر خود را به همراه دارد. اکثر اسپیکر های همراه و قابل حمل فاقد کابل شارژ در زمان خرید هستند و شارژر باید جداگانه تهیه یا خریداری شود؛ ولی این مدل درون جعبه خود کابل شارژ USB دارد.

ظاهری منحصر به فرد و چشم گیر

طراحی ظاهری اسپیکر های مدل Sound Core Select شرکت آنکر از رادیو های قدیمی الهام گرفته شده است. همین امر سبب می شود تا این محصول برای افرادی با سنین بالاتر تداعی کننده خاطراتی از گذشته باشد. در زمان استفاده نکردن از این محصول، می توانید به عنوان دکوری زیبا از آن بهره ببرید.

اسپیکر بلوتوثی آنکر

اندازه ای کوچک، وزنی کم و امکان حمل آسان

بدنه ای سبک با مقاومتی بالا

بدنه اصلی این مدل از اسپیکر ها ترکیب از فلز و پلاستیک است. این ترکیب باعث می شود تا اسپیکر علاوه بر داشتن مقاومت مطلوب در مقابل ضربه، وزن کمی داشته و سبک باشد؛ در نتیجه کیفیت بدنه مشکلی در حمل آسان این وسیله ایجاد نمی کند.

دکمه هایی برای راحتی بیشتر

در بخش بالایی اسپیکر دکمه هایی دیده می شوند. هر دکمه عملکرد خاص خود را دارد. دکمه ای که طرح OFF دارد، برای خاموش و روشن کردن دستگاه است. دکمه هایی برای کم یا زیاد کردن صدا یا توقف بخش فایل صوتی در کنار دکمه خاموش و روشن دستگاه قرار گرفته اند. دکمه بلوتوث و نور NFC از دیگر دکمه های قرار گرفته روی اسپیکر هستند.

خرید اسپیکر Sound Core Select آنکر

اپلیکیشن و نرم افزاری برای کنترل کردن اسپیکر به کمک موبایل

پورت هایی ایمن شده با در پوش

بخش کناری اسپیکر مدل Sound Core Select دارای دو پورت است. درپوشی روی این دو قرار دارد که مانع از نشستن گرد و خاک درون پورت ها یا کثیف شدن آن ها به وسیله خرده آشغال ها می شود. یکی از این پورت ها برای ورودی بوده و برای شارژ کردن اسپیکر مورد استفاده قرار می گیرد. پورت دیگر جک کمکی می باشد. به کمک این پورت می توانید میکروفون و دستگاه های این چنینی را برای پخش شدن مستقیم صوت به اسپیکر متصل کنید.

کنترل کردن اسپیکر به وسیله تلفن همراه

این وسیله از طریق بلوتوث به تلفن همراه نصب می شود. شرکت آنکر نرم افزاری برای این اسپیکر ها در نظر گرفته است. با نصب این اپلیکیشن که نام آن Anker Sound Core  می باشد، از طریق گوشی می توانید عملکرد اسپیکر را تنظیم کنید. کم و زیاد کردن صدا، تعیین کردن جنس صدای خروجی و مواردی این چنینی از موارد قابل کنترل از راه دور و توسط این برنامه هستند.

ایمن در برابر آب و خیس شدن

اسپیکر Sound Core Select از برند آنکر دارای خاصیت ضد آب بودن است. این محصول تا مدت زمان 30 دقیقه می تواند بدون آسیب یا مشکل درون آب با عمیقی 1.5 متر قرار بگیرد؛ در نتیجه از این محصول می توان در محیط های مرطوب مانند حمام یا استخر نیز استفاده کرد. تنها نکته قابل توجه این است که در محیط های مرطوب یا در مجاورت آب، باید درپوش محافظ پورت ها بسته باشد. در غیر این صورت محصول آسیب می بیند.

اسپیکر آنکر مدل Sound Core

دارای بودن خاصیت ضد آب بودن در اسپیکر آنکر

قدرت بالای باتری تعبیه شده

باتری به کار رفته در این مدل از اسپیکر های بلوتوثی توان 5200 میلی آمپری دارد. با این توان اسپیکر می تواند تا 24 ساعت شارژ را درون خود نگه داشته و به پخش ملایم موسیقی بپردازد. این بازه زمانی برای استفاده از اسپیکر با صدای معمولی رو به پایین و بدون بیس یا باس است. این باتری برای شارژ شدن 100 درصد در زمان خالی بودن کامل باتری به 2 تا 2.5 ساعت زمان نیاز دارد.

مسافت بالای تحت پوشش صدا

این مدل از اسپیکر های تولیدی شرکت آنکر تا 20 متر برد دارند و صدا در این مسافت به خوبی و با کیفیت شنیده می شود.

امتیاز بالا در فروشگاه های اینترنتی بین المللی

این محصول با توجه به قیمت خود دارای ویژگی های مناسبی است. همین امر سبب شده تا امتیازی که کاربران بعد از خرید اسپیکر بلوتوثی آنکر آن ثبت می کنند، بالا باشد. در فروشگاه آمازون می توانید 4 ستاره از 5 ستاره را برای این محصول مشاهده کنید.

خرید اسپیکر آنکر مدل Sound Core

24 ساعت نگهداری شارژ و امکان پخش موسیقی با صدای معمولی

خرید محصولی با کیفیت از فروشگاهی معتبر و شناخته شده

برای داشتن یک تجربه خرید عالی باید مجموعه ای معتبر و خوش نام را شناسایی کرد. سایت اسدی استور محصولات و لوازم جانبی بسیاری را با بالا ترین کیفیت و بهترین قیمت فراهم کرده است. فروشگاه اسدی سابقه ای بیش از 10 سال در زمینه خرید و فروش انواع محصولات عمومی یا تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری دارد.

این فروشگاه موبایل در شهر قم واقع شده و همشهریان عزیز در این شهر می توانند خریدی حضوری را تجربه کنند. برای سایر هموطنان که در دیگر شهر های کشور عزیزمان سکونت دارند، امکان خرید اینترنتی از طریق سایت فروشگاه وجود دارد.

انواع تجهیزات موبایل و تبلت از جمله کابل های شارژ، هدفون و هندزفری، پاور بانک، گلس محافظ صفحه، اسپیکر، قاب و دیگر محصولات روی سایت اسدی استور قرار دارند. تمامی محصولات تضمین کیفیت و کارایی دارند و در کنار آن برای رضایت مشتریان قیمت محصولات در پایین ترین حالت ممکن قرار دارد.

فروشگاه اسدی در زمینه تعمیرات انواع گوشی و تبلت نیز فعالیت دارد. این تعمیرات می توانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند؛ به همین دلیل می توانید گوشی یا تبلت های دست دوم و کارکرده ولی سالم و کارآمد را از طریق فروشگاه اسدی با قیمتی پایین تر از نمونه های نو خریداری کنید.