کسب و کارها

ارسال پیامک انبوه مشاغل؛ بهترین شیوه تبلیغات آفلاین

برای موفقیت در کسب و کار خود لازم است به‌خوبی با اصول مشتری‌مداری آشنا باشید. صاحبان مشاغل باید از راه‌های جذب و حفظ مشتری آگاه باشند و هرروز به توانایی‌های خود اضافه کنند. یکی از بهترین راه‌های شناساندن کسب‌و‌کار‌ها به مردم، انجام تبلیغ است. ارسال پیامک انبوه مشاغل راهی آسان و کم هزینه‌ برای انجام […]

برای موفقیت در کسب و کار خود لازم است به‌خوبی با اصول مشتری‌مداری آشنا باشید. صاحبان مشاغل باید از راه‌های جذب و حفظ مشتری آگاه باشند و هرروز به توانایی‌های خود اضافه کنند. یکی از بهترین راه‌های شناساندن کسب‌و‌کار‌ها به مردم، انجام تبلیغ است. ارسال پیامک انبوه مشاغل راهی آسان و کم هزینه‌ برای انجام تبلیغ شناخته می‌شود و مزایا متعددی دارد. اگر به‌تازگی شغل جدیدی ایجاد کرده‌اید و نیاز به تبلیغات ارزان و موثر برای جذب مشتری دارید، برای آشنایی با اهمیت ارسال پیامک انبوه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تأثیر ارسال اس ام اس انبوه در هر کسب و کار؛ بررسی اهمیت پنل پیامکی

آگهی‌های تلویزیونی، بیلبوردهای سطح شهر و پیام‌های بازرگانی که در فضای مجازی و پلتفرم‌های مختلف مشاهده می‌کنید از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شوند. اما در کنار هزینه‌بر بودن این نوع تبلیغات، قادر به انتخاب جامعه هدف خود نخواهید بود. با خرید پنل پیامکی فراز اس ام اس به‌منظور ارسال پیامک‌های انبوه، می‌توانید مخاطبین خود را تعیین کنید. با انتخاب جامعه آماری بر اساس سن، جنسیت، سبک زندگی و شغل، میزان اثرگذاری تبلیغ و فروش به میزان قابل توجهی بالا خواهید برد. ارسال پیامک انبوه مشاغل برای کدام اصناف تأثیرگذاری بیشتری دارد؟ پاسخ این سوال را در این بخش خواهید یافت.

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی sms انبوهجذب مشتری در مراکز زیبایی با ارسال پیامک تبلیغاتی

روزانه افراد بسیاری به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. خدماتی از قبیل کوتاهی و رنگ مو، خدمات ناخن، آرایش و خدمات زیبایی دیگر در این مراکز انجام می‌گیرند. مدیران سالن‌های زیبایی به‌منظور جذب بیشتر مشتری، می‌توانند از سرویس ارسال SMS انبوه استفاده کنند. با ارسال پیامک‌هایی شامل معرفی خدمات و تخفیف‌های جذاب به خانم‌های ۲۰ تا ۵۰ ساله ساکن آن محدوده، خود را به‌آن‌ها معرفی کنید. اگر متن پیام شما جذاب باشد، در کمترین زمان مشتری‌های فراوانی جذب خواهید کرد.

مزایای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی در کسب و کارهای خدماتی

کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات، یکی دیگر از مشاغلی هستند که از سرویس ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. تعمیرگاه‌های خودرو و لوازم برقی و مدیران کارواش‌ها برای تبدیل مشتری‌های معمولی به مشتری وفادار، در اس ام اس های تبلیغاتی خود تخفیف‌های ارزنده‌ای به مخاطبین پیشنهاد می‌کنند. ارسال پیام به مشتری فراوانی دارد؛ با استفاده از تخفیف، حس ارزشمند بودن پیدا می‌کند و از یک فرد معمولی به مشتری ثابت تبدیل می‌شود. در بعضی موارد نیز با معرفی به دوستان و آشنایان، ارباب رجوع بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد.

ارسال پیامک انبوه مشاغل؛ بهترین روش تبلیغات آفلاین در مراکز درمانی و پزشکی

بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها یکی از مراکزی هستند که مراجعات روزانه فراوانی دارند. درنتیجه اهمیت خرید سامانه پیامکی برای آنها بیش از سایر مشاغل حس می‌شود. از طریق این سامانه می‌توان از هجوم جمعیت و شلوغی جلوگیری کرد و به آن مرکز نظم بخشید. ارسال پیام کوتاه در کلینیک‌های درمانی مزایایی دارد از جمله:

  1. ارتباط بیمار و پزشک آسان‌تر می‌شود و روند بهبودی و درمان لحظه به لحظه قابل پیگیری است.
  2. حس صمیمیت و اعتماد میان بیمار و درمانگر زیاد می‌شود و این موضوع از نظر روحی برای مراجعین حائز اهمیت است.
  3. منشی پزشک می‌تواند به‌جای تلفن زدن به افراد متعدد، نوبت بعدی را به بیماران یادآوری کرده یا در صورت جابه‌جایی وقت، آن را به مشتری اعلام کند.
  4. با کمتر شدن مراجعات، هزینه رفت و آمد نیز کمتر می‌شود و این به نفع بیماران است.

در آزمایشگاه‌ها به‌منظور کمتر شدن مراجعه افراد، می‌توان نتیجه آزمایش‌ها را از طریق پنل پیامک انبوه به مردم ارسال کرد. با این روش از گسترش بیماری‌های واگیردار مانند کرونا نیز جلوگیری می‌شود. همچنین به‌منظور قوی‌‌تر کردن ارتباط مراکز درمانی با مراجعین، ارسال پیام‌های بهداشتی و پزشکی توصیه می‌شود.

فروشگاه‌ها با ارسال SMS انبوه، مشتریان وفادار جذب کنند

ارتباط یک فروشگاه با مشتری، پس از تسویه حساب و ترک محل تمام نمی‌شود. برای فروش بیشتر و موفقیت در شغل، لازم است مشتری‌های ثابتی داشته باشیم. این کار به‌سادگی و با گرفتن نمایندگی پنل پیامکی قابل انجام است. فقط کافی است هنگام تسویه حساب، برای ارسال آفرهای تخفیفی شماره همراه مشتری را درخواست کنید.

در ارسال پیامک انبوه مشاغل لازم است نکات ظریفی رعایت شود:

  • مشتری را با نام و نام خانوادگی و پسوندی که بیان‌گر صمیمیت باشد مورد خطاب قرار دهید.
  • اگر وب‌سایتی دارید، لینک آن را در پیامک قرار دهید تا ترافیک سایتتان بیشتر شود.
  • در SMSهای خود به‌گونه‌ای پیام بنویسید که مخاطب احساس نکند فقط برای منفعت خود با آن‌ها در ارتباط هستید.

اگر مدت زیادی از مراجعه آن‌ها به فروشگاه گذشته است، مانند یک دوست از احوالشان باخبر شوید. با این‌کار مشتری حس خوبی می‌گیرد و در اولین فرصت برای خرید مجدد اقدام می کند.

تبلیغاتی پیامکی با سامانه اس ام اس انبوه فراز اس ام اسخرید پنل ارسال پیام کوتاه از فراز اس‌ام‌اس

در این مقاله راجع‌به تبلیغات آفلاین و مزایای آن توضیحاتی ارائه کردیم. همچنین به سوال «ارسال پیامک انبوه برای چه مشاغلی مناسب است» پاسخ دادیم و مشاغل متعدد را به تفکیک مثال زدیم. مراکز زیبایی، مشاغل خدماتی، مراکز درمانی و فروشگاه‌ها از جمله مواردی هستند که می‌توانند با ارسال پیام انبوه، رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

اگر شما‌هم به تازگی کسب و کاری راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید به‌سادگی تبلیغات ارزان و موثری داشته باشید. با خرید پنل پیامکی از فراز اس‌ام‌اس به مشتریان و مراجعین خود پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال کنید. پزشکان کلینیک، مدیران آزمایشگاه‌ها، تعمیرکاران و کارکنان مراکز زیبایی می‌توانند با خرید سرویس‌های متنوع این مرکز، تبلیغات آفلاین موثر انجام دهند. با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms.com از کلیه خدمات و پنل‌های پیامکی ارائه شده و قیمت آن‌ها باخبر شوید. برای مشاوره رایگان و صحبت با کارشناسان پشتیبانی فقط کافی است با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید. همکاران ما در فراز اس ‌ام‌ اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.