کسب و کارها

بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت Always on display

امروزه ساعت های هوشمند جزیی از زندگی ما به شمار می روند. تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که در ساعت چند بار ساعت تان راچک می کنید؟  به خصوص وقتی در حال ورزش هستید دوست دارید ببینید چند ساعت ورزش کردید. غافل از اینکه با هر بار فشردن صفحه نمایشگر از عمر […]

امروزه ساعت های هوشمند جزیی از زندگی ما به شمار می روند. تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که در ساعت چند بار ساعت تان راچک می کنید؟  به خصوص وقتی در حال ورزش هستید دوست دارید ببینید چند ساعت ورزش کردید. غافل از اینکه با هر بار فشردن صفحه نمایشگر از عمر باتری ساعت کم می شود  اما قابلیت نمایشگر همیشه روشن یک مشکل را برطرف کرده است نیاز نیست هر دفعه به صفحه نمایشگر ضربه بزنید. زیرا بدون نیاز به کوچکترین اشاره ای صفحه نمایشگر روشن می شود. اگر شما هم دنبال ساعت هوشمند با قابلیت نمایشگر همیشه روشن هستید، در ادامه لیست ساعت های هوشمند را آورده ایم.

1.    Amazfit GTS 2

ساعت هوشمند Amazfit GTS2 دارای نمایشگر همیشه روشن است. وضوح و شفافیت تصاویر در این ساعت کاملا مشهود است از طرف دیگر نمایشگر 1.65 اینچی این ساعت  از فناوری Amoled پشتیبانی می کند. همچنین Amazfit GTS 2مجهز به سنسورهای سلامت شامل ردیاب ضربان قلب، شتاب سنج، ارتفاع سنج و سنسور Spo2 است. بنابراین به راحتی می توانید از وضعیت سلامت جسمی خود آگاه شوید. نکته برجسته ساعت امازفیت جی تی اس 2، عمر و دوام باتری است. زیرا این ساعت تا 14 ساعت نیاز به شارژ مجدد ندارد. و تا دو هفته انرژی مورد نیاز ساعت شما را تامین می کند. این ویژگی مناسب افرادی است که از تمرینات ورزشی ساعت استفاده می کنند زیرا می توانند بیشتر ورزش کنند. امازفیت جی تی اس 2 دارای 70 حالت ورزشی است.

2.    AppleWatch series6

ساعت های اپل یک تافته جدا بافته در میان ساعت های هوشمند بازار رقابتی به شمار می روند. ویژگی Always on Display (نمایشگر همیشه روشن) اولین بار در اپل واچ سری 5 معرفی شد. و در سری 6 نیز وجود دارد. علاوه بر این، مانند بقیه مدل های ساعت های هوشمند، این ساعت نیز دارای حسگر پیشرفته ECG  اکسیژن خون و اپتیکال ضربان قلب است بنابراین به راحتی می توانید وضعیت جسمانی را کنترل کنید.

صفحه نمایشگر OLED Retina ویژگی برجسته این ساعت است زیرا تصاویر را با وضوح و کیفیت فوق العاده ای نمایش می دهد . از نظر باتری هم خیال تان راحت باشد زیرا عمر باتری در ساعت های اپل کاملا تضمین شده است اما استفاده زیاد از LTE,GPS,NFC میزان شارژ باتری را به میزان زیاد کاهش می دهد. ساعت اپل سری 6 از شارژ سریع به خصوص شارژ مغناطیسی پشتیبانی می کند.

3.    Samsung Galaxy watch Active 2

اکتیو2 سامسونگ نسبت به مدل قبلی خود تفاوت چندانی نکرده است. ظاهری باریک تر و مدرن تر دارد و به راحتی روی مچ دست قرار می گیرد و اصلا احساس خستگی نخواهید کرد همچنین این ساعت از صفحه نمایشگر Super Amoled پوشیده است و از فناوری Always on Display پشتبیانی می کند. بنابراین کیفیت تصاویر در آن کاملا مشهود است. عمر باتری اکتیو 2 فوق العاده است . همچنین این ساعت از 39 حالت ورزشی شامل دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری و شنا برخوردار است. همچنین این ساعت نیز مانند مدل های دیگر از خدمات سلامتی برخوردار است. اکتیو2 وضعیت ضربان قلب، استرس، چرخه قاعدگی،خواب، کافیئن و آب را ردیابی می کند. با دادن اطلاعات خواب می توانید وضعیت خواب را کنترل کنید همچنین حین دویدن اطلاعاتی در زمینه مسافت، زمان دویدن، کالری را روی صفحه مشاهده کنید.

4.    Samsung Galaxy Watch 3

گلکسی واچ 3 نیزیکی دیگر از ساعت های جذاب سامسونگ است که از  فناوری صفحه نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می کند درحقیقت نسخه بهبود یافته اکتیو2 است. اما نسبت به اکتیو 2 کمی سنگین تر است و طراحی درشت تری دارد به علاوه اینکه عمر باتری آن نسبت به اکتیو 2 بهتر است.  نمایشگر گلکسی واچ 3 آمولد  است بنابراین تصاویر وضوح و شفافیت فوق العاده ای دارد. همچنین این ساعت بسیاری از ویژگی های تناسب اندام را دارد. این فعالیت ها شامل دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی است.

گلکسی واچ3 دارای ردیابی خودکار است و از شما این سئوال را می پرسد که آیا تمرین ها را انجام داده اید یا خیر. زیرا آنقدر هوشمند طراحی شده است که توقف را تشخیص می دهد. مثلا اگر درحال دویدن، برای گرفتن عکس از منظره ای توقف می کنید، ساعت هوشمند کاملا از تغییر وضعیت آگاه می شود.

کدام ساعت بهترین کیفیت را دارد؟

در این لیست به  بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت Always on display اشاره کردیم. اما اگر دنبال مدل های بیشتر ساعت های هوشمند هستید من در سایت لیپک مشاهده کردم می توانید انواع مدل ها را بررسی و مقایسه کنید.  این ساعت یکی از معتبرترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات دیجیتالی است و می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.