کسب و کارها

آخرین گوشی سامسونگ، A33 را بیشتر بشناسید

اگر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را بهترین گوشی هوشمند کنونی برند کره‌ای سامسونگ بدانیم، گلکسی A33 5G هم جایگزین وسوسه‌انگیزی برای آن در سری میان‌رده و مقرون به صرفه تلقی می‌شود. این محصول جایگاه بسیار خوبی در سری A دارد و همین مسئله سبب شده است که طرفداران زیادی به سراغش روند. ما در […]

اگر سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را بهترین گوشی هوشمند کنونی برند کره‌ای سامسونگ بدانیم، گلکسی A33 5G هم جایگزین وسوسه‌انگیزی برای آن در سری میان‌رده و مقرون به صرفه تلقی می‌شود. این محصول جایگاه بسیار خوبی در سری A دارد و همین مسئله سبب شده است که طرفداران زیادی به سراغش روند. ما در این مطلب قصد داریم که نگاهی به این گوشی انداخته و با ویژگی‌هایش بیشتر آشنا شویم. مقداد آی تی امکان بررسی قیمت گوشی سامسونگ A33 و خرید آن را برای شما فراهم کرده است و حتی در صورت امکان، می‌توانید قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس و همتایانش را در این سری بررسی کرده و به سراغ اکونومی اپل نقل مکان کنید.

گوشی A33 مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ نیست و قرار نیست که بهترین دوربین، عملکرد یا صفحه نمایش را در اختیار شما گذارد. در عوض، این محصول به شکل همه جانبه‌ای نیازهای شما را برطرف کرده و در نقطه میانی خط تولید سری A قرار می‌گیرد. این گوشی همراه با فناوری 5G و صفحه نمایش خوب و باتری با دوام، مناسب همه کسانی است که دوست دارند تلویزیون و فیلم را در هر جایی که می‌روند، تجربه کنند. امکانات اضافی و بی‌مورد در این گوشی وجود ندارد و تنها یک سری المان‌های مهم را که انتظارش را دارید، در این گوشی جمع شده است. قیمت گوشی سامسونگ A33 با واسطه همین امکانات کاملا منطقی دیده می‌شود.

این گوشی به طرز عجیبی شبیه به گوشی A32 سال گذشته است. تفاوت اصلی آن در رزولوشن صفحه نمایش و تراشه است. می‌توان گفت که به اندازه A53 که در اکثر بخش‌ها پیشرفت داشته است، با محصولی روبرو هستیم که ارزش خرید بالایی دارد و همچنان می‌توانید به عنوان یک گزینه عالی به آن نگاه کنید. در ادامه نگاه جزئی‌تری به تمام بخش‌های این گوشی داشته بررسی می‌کنیم که با قیمت گوشی شیائومی در رده خودش می‌تواند رقابت خوبی را داشته باشد یا خیر. ما این محصول را از نظر فناوری 5G و موارد دیگری مانند صفحه نمایش، طراحی و موارد دیگر بررسی خواهیم کرد. این نکات می‌تواند راهنمایی بیشتری در اختیار شما گذارد.

طراحی و صفحه نمایشطراحی و صفحه نمایش

سامسونگ گوشی A33 را با اندازه متوسط ارائه کرده است و بسته به اندازه دست دست شما، می‌توانید راحت‌تر از آن استفاده کنید. ممکن است برخی اوقات هم کمی بیش از حد برای دست شما بزرگ‌تر باشد. پشت این گوشی پلاستیکی است و برآمدگی دوربین هم کمی از مواد آن بیرون زده است. در لبه‌های گوشی، دکمه پاور و تنظیم صدا قرار گرفته است و یک پورت USB-C هم می‌بینیم. البته همچنان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی به کار نرفته است. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید، هلویی یا آبی تهیه کنید. هر کدام از این گزینه‌های رنگی عالی هستند و بسته به سلیقه خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید.

دوربین‌ها و عمر باتری

با توجه به قیمت گوشی سامسونگ A33، می‌توانید چهار دوربین پشتی در آن داشته باشید، اما کمیت با کیفیت یکسان نبوده است. قدرت عکاسی در این گوشی برای تیک تاکرها یا اینستاگرامرهای پر مشغله در رسانه‌های اجتماعی مناسب است. اما عکاسان حرفه‌ای یا آماتور ممکن است که با آن غافلگیر شوند. دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و یک گزینه حسگر عمق ۸ مگاپیکسلی هم داریم که در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی می‌تواند ترکیب مناسبی باشد. عالی خواهد بدو که ببینیم که سامسونگ از گزینه ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند تا بتواند این مشخصات را تکمیل کند.

سنسور ۵ مگاپیکسلی هم برای بهبود قابل تصاویر تصاویر نماهای نزدیک مناسب باشد. سیستم تثبیت کننده تصویر اپتیکال هم در این گوشی وجود دارد که لرزش دست شما را هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌بردار یجبران می‌کند. بسیاری از گوشی‌ها این ویژگی را دارند، اما گوشی‌های مقرون به صرفه اغلب نمی‌توانند که چنین امکانی را در اختیار شما گذارند.

عملکرد، مشخصات و سیستم نرم‌افزاری

شاید نگرانی اصلی ما در مورد گوشی A33 این باشد که هنگام استفاده، قدری کند باشد. سوایپ کردن بین صفحات اصلی، باز کردن برنامه‌ها و استفاده از نرم‌افزار دوربین، همیشه کمی بیش‌تر از گوشی‌های دیگر دچار کندی خواهد شد. ما این گوشی را با مدل‌های گران قیمت گلکسی اس و موارد مشابه مقایسه نمی‌کنیم. اما در برابر گوشی‌های دیگری مانند سری ردمی شیائومی و موتورولا، قدری افت وجود داشته باشد. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده شده در این گوشی، یک جزء خانگی برای سامسونگ است که سطح چندان بالایی ندارد. ما چنین چیزی را در بسیاری از رقبا ندیده‌ایم و بنابراین، مقایسه آن با تراشه‌های گوشی‌های دیگر کمی سخت است. آن‌چیزی که می‌دانیم، این است که A33 هم از این تراشه استفاده کرده است.

این تراشه همراه با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است که گزینه مناسبی برای این قیمت گوشی سامسونگ است. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کمک اسلات کارت حافظه، ۱ ترابایت به آن اضافه کنید. همانند تعداد کمی از گوشی‌های میان‌رده و حرفه‌ای، A33 هم حالت افزودنی رم ارائه می‌کند و می‌توانید به‌طور موقت، حافظه ذخیره‌سازی به رم تبدیل کنید. این روند به شما این امکان را می‌دهد که بازی یا کارهای فشرده خود را با آن انجام دهید. این روند به خوبی کار کرده و ۳ گیگابایت حافظه رم اضافی هم برای‌تان به همراه خواهد داشت. اگر هم فضای ذخیره‌سازی خود را پر کنید، این ویژگی کار نخواهد کرد.

از نظر نرم‌افزاری، شما با پرداخت قیمت گوشی سامسونگ A33، می‌توانید از One UI 4 که به اندروید ۱۲ مجهز شده است استفاده کنید. آخرین نسخه اندروید گوگل و فورک سامسونگ روی بهبودهای سفارشی سازی تمرکز کرده است و می‌توانیم به Metrial You اشاره کنیم که امکان استفاده از فضای بیشتر را در کنار ظاهر و رنگ منوها برای شما خواهد داشت.

جمع‌بندی

در حالت کلی می‌توان گفت که گوشی A33 گزینه جذابی است که در برابر قیمت گوشی سامسونگ هم رده یا محصولات بالارده می‌تواند ارزش خوبی داشته باشد. با نگاهی به قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس متوجه می‌شویم که امکان خرید گوشی‌های میان‌رده هم‌اکنون بهتر از گوشی‌های بالارده فراهم شده است و بهتر است که در صورت عدم نیاز، خودمان را درگیر قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های گران قیمت بازار نکنیم. اگر از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی زیاد استفاده می‌کنید، می‌توانید برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خود، از امکانات جذاب این گوشی استفاده کنید.

خرید گوشی A33 از مقداد آی تیاین دستگاه مقرون به صرفه یک سری ایرادات هم دارد که با توجه به قیمت گوشی سامسونگ می‌توانیم از آن‌ها عبور کنیم. سری گلکسی A سامسونگ همیسشه دارای دستگاه‌های وسوسه انگیزی بوده است و این‌بار نیز با صفحه نمایش عالی و قیمت‌های پایین، می‌تواند نظر مثبت شما را جلب کند.

می‌توانید از مدل جدید سری A سامسونگ که A33 نام گرفته است همراه با فناوری پرسرعت 5G استفاده کرده و تا چند سال نیازی به خرید گوشی مجدد نداشته باشید. این محصول قدرت سری A7 را ندارد، اما در حد نام و آوازه سری A می‌تواند رضایت بخش ظاهر شود. یک حد میانی و متعادل در این گوشی وجود دارد که دوست داشتنی بوده و می‌توانید به‌عنوان خرید ایده‌آلی به آن نگاه کنید.

خرید گوشی A33 از مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از فروشگاه‌های آنلاین برتر و معتبر کشور است که می‌توانید خرید انواع گوشی‌های هوشمند را از آن پیگیری کنید. سامسونگ یکی از برندهای محبوب در کشور ما است که طرفداران زیادی دارد و می‌توانید محصولات این برند را به راحتی و با قیمت مناسب از مقداد آی تی تهیه کنید. گوشی A33 یکی از محصولات جدید این برند است که در ترکیب رنگی متنوع و پیکربندی‌های خاص ارائه شده است و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن از مقداد آی تی خریداری کرده و از آن استفاده کنید. این گوشی می‌تواند رقابت خوبی را هم با دیگر گوشی‌های هم رده خود داشته باشید.

می‌توانید از سایت مقداد آی تی برای بررسی قیمت گوشی شیائومی و برندهای دیگر هم به‌عنوان مراجع استفاده کرده و با یک تحلیل درست و مقایسه روی مشخصات فنی، گزینه مناسب برای خودتان را انتخاب کنید. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی کنونی اپل هم در سایت امکان پذیر شده و شرایط خرید آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای خرید سایر کالاهای دیجتالی مانند ساعت هوشمند و تبلت هم می‌توانید از مقداد آی تی کمک بگیرید.